Gå til innhold

Juni: Er det sant at bare 50% sover bedre med et grøtmåltid til kvelds?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Har jo tenkt å begynne med grøt til kvelds for at hun skal sove bedre. Er litt lei av nattammingen, selv om det bare er to ganger om natta. Men før var det bare en, så det går jo i feil retning...

 

Men kan jo like godt vente med å begynne å gi henne det til hun er 6 mnd, hvis det allikevel ikke har noen effekt på søvnen. Så slipper jeg også risikere at melkeprodusjonen min går ned.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er sant at 30% ikke får noe virkning av fast føde...søvnmessig.min går selvfølgelig under den prosenten...å du kan jo pumpe melk til å blande i grøten..da mister du jo ikke produksjonen. kan jo hende at din snuppe faktisk sover hele natta med grøt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sover ikke verken bedre eller lenger med grøt til kvelds...men det er jo verdt et forsøk...gjør som hun sier over...stå opp 1 gang på natta en periode og pump dg...d gjorde jg 1-2 mnd...slit men...for å opprettholde melkeproduksjonen må det ofte til...mot slutten stod jg ikke opp hver natt...og det hadde ingen innvirkning på melkemengden så det er jo ikke sikkert du må opp hver natt...du kan jo evnt. prøve deg frem?!?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim sover ikke bedre av grøt kveldsmåltid, men han er mer tilfreds! Han er blitt den blideste baby'n etter vi begynte med grøt! Og det var også derfor jeg begynte å gi han grøt før mnd, jeg merket så godt at han ikke ble ordentlig mett av puppen lengere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sover til vanlig hele natten (ca 20.00 - 08.00) men når han får grøt på kvelden våkner han faktisk kl 00.30 ca og vil ha pupp. Så her har det heller motsatt virkning å gi grøt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...