Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Helgen i forrige uke hadde jeg litt mensmurringer, og på mandag for en uke siden hadde jeg litt lyserosa utflod. Trodde at mensen var på trappene, siden jeg forventet den på onsdagen etter. Det har enda ikke kommet noe mens, men jeg har krampeliknende/sliten følelse i underlivet/nederst i magen. Fikk ei tulle for to og en halv mnd siden med KS, og bruker ikke noe prevensjon. Jeg fullammer, med en amming kl.5-6 om morgenen. Har hatt en del sex og orgasmer (unnskyld detaljene) siden fødselen, og jeg er sikker på jeg hadde første mensen etter fødselen 10.oktober. Har ikke penger til å kjøpe test akkurat nå, men det er vel kanskje noe jeg bør gjøre så fort det lar seg gjøre? Kan det være noe? I så fall blir jeg glad/lykkelig/skremt/redd og alt på en gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7159634-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jo egentlig på det, men blir helt skjelven når jeg tenker på det.:-) Hvis ikke så bør jeg jo egentlig bli "medlem" her inne. Tok nemlig 5 år med første, og håper jeg slipper den psykiske belastningen det var en gang til. Derfor prøver vi så fort igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...