Gå til innhold

Jeg blir nok alene på desemberklubben jeg =(

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse på at jeg m tidl termin blir den som får til slutt.... Nå fødes det jo unger hele tiden... jeg unner dere det, m er vel lov å bli litt deppa når de m termin etter meg får før meg?? Leste om brystvortestimuli i stad, så nå skal sambo til pers altså!!! Kanskje det skjer noe for meg snart oxo...=)

Fortsetter under...

hehe.. tror jammen jeg skal prøve dette når jeg har 2 uker igjen til termin... men hvis det er noen trøst, så har jeg fortsatt 5 uker til termin!! så sjansen for at du i hvert fall slår meg er ganske store ;)

Er nok ingen fare supra... Er ikke lenge til du har termin... :))

Jeg har jo egentlig ike termin før 17 januar... eneste jeg veit er at det blir des.barn på meg... kansje jeg blir sist... :(

Men fortviler ikke... ble litt letta når det var mange som skreiv at de ville være her inne til alle hadde født... :))))

Og det er jo godt da!!!! Så blir man ikke alene her inne allikevel...

Annonse

Jeg kommer nok også til å være her en god stund, har jo ikke termin før nyttårsaften! Fødte en uke før termin forroge gang, blir nok før denne gangen også.

Vi får se hvordan det går med veksten til lillebebisen, han ligger "greit" ann nå med et vekstavvik på kun 6% (stod det visst). Likevel regner jeg vel med at avviket blir større, iallefall ikke at det blir mindre.

Supra da... Klart du ikke blir alene her inne!

Din tid kommer... og det SNART! Føler det på meg... hihi

Skjønner at du er misunnelig, det er jeg oxo... men trøst deg med at i løpet av denne uken... DA...!!! Du vet hva jeg mener ;-)

Du får hvertfall før meg!

Hold ut, snuppa!

Klemz!

Det er lov å bli litt deppa, ja! Jeg har termin dagen før deg og her er det ikke noe tegn til at noe skjer med det første. Jeg kommer nok til å holde følge med deg langt ut i desember! Er jo førstegangs også, så jeg forventer egentlig ikke at det skjer noe før om 11 dager. Vi får holde motet opp!

Annonse

Ingen tegn på at babyen e på tur hær heller... men sambo har bestillt dn tel den 2 ;D Har UL termin den 19. da,... men vi har fra dag en trudd at babyen sku kom i mnd skiftet nov/des... men den som venta får se... du ska se at æ kjæm tel å gå på overtid denne gangen... før mett i julmiddagen eller så ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...