Gå til innhold

Hvor ble babyn deres laget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Made in Tunisia:) (Nærmere bestemt Djerba, en øy utenfor Tunisia:))

Skrevet

Et ekte kjærlighetsbarn!

Er så romantisk som at vår lille ble unnfanget på bryllupsreisen vår :)

Skrevet

Vår ble også til i senga hjemme, akkurat det samme som hennes storesøster:)

Skrevet

Hehe... slutten av sommeren hadde jeg 1 uke ferie å skulle være med forloveden min på jobb(han kjører lastebil-lang transport norge-sverige), så inne i den lille senga i lastebilen ble babyen vår laget, men kan ikke huske hvor i landet det var, det er litt synn faktisk...

Kanskje babyen blir en skikkelig trucker, hehe, får ikke håpe det:P

Skrevet

Vår ble unnfanget på ferie i Danmark:)) kanskje den kommer ut med et stempel det står "made in Denmark" på i panna -hehe!

Skrevet

HEEEY!!! Vår lille gutt ble også laget på ferie i Danmark!! Kult!!

Hehe :)

Skrevet

Lett å se at våre babyer ble laget rundt sommertider, for det er så mange som er laget i utlandet på ferie! Morsomt.

Vår lille baby ble laget på sommerferie i Polen

Skrevet

I senga hjemme her også!

Skrevet

He,he samme som hos oss HI;) Senga en lørdag morgen;) (dvs det var da vi hadde sex sist før EL som etter terminen var hele 6-7 dager senere)

Skrevet

Det var nok hjemme i senga, men etter en meget så våt kveld på byen !

Skrevet

var på bliferie på vei til Kristiansand dyrepark. så babyen ble laget i teltet på campingplassen vi overnattet på. ;)

Skrevet

vår ble laga i senga hjemme på bryllupsnatta... he he.. ganske utrolig at det går an:)

Skrevet

Vårt knøtt ble nok laget hjemme i senga, rett etter at vi hadde flyttet inn i vårt nye hus.

Først trodde vi at vi laget henne i Vietnam, vi var på ferie der i to uker før vi flyttet. Men UL-terminen er ikke enig med det. Syns det hadde vært gøy om ho var "made in vietnam"...

Men altså; "Made in bed" (with 100% love, iallefall...)

Skrevet

Lillegullet vårt er laget under stjernehimmelen på Gran Canaria. En fruktbar sommerferie. :-) Har tenkt å få laget meg en genser med "Made in Gran Canaria" på etterhvert. :-)

Skrevet

min lille ble laget på sofaen etter en fest made by smirnof ice

Skrevet

på bryllupsreise i italia en eller annen gang. Helt utrolig romantisk egentlig.

Skrevet

Vår ble laget under microskopet på Ullevål!

-høyt ønsket og etterlengtet!

Skrevet

Ikke helt sikker men mest sannsynlig vaskemaskina eller kjøkkenbenken,

alternativt på byn eller stua..

nå vet vi jo ikke helt når det var da..

Skrevet

Guttene i magen min ble til i senga vår hjemme etter å ha hatt besøk av min bestemor i 3dager uten noen form for kontakt what so ever!!! Hun sov på naborommet...temmelig turn off...

Så vi slo på stortromma samme ettermiddag som hun reiste og fikk to på en gang =)

Skrevet

Jenta vår ble laget i stua ;)

Skrevet

i bilen til storebroren til pappaen, vi sov i den mens vi besøkte de på deres faste campingplass i grimstad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...