Gå til innhold

Hvor ble babyn deres laget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok svare det samme som deg jeg også.

Trodde en stund at det kanskje kunne skjedd hos svigermor når vi var der på ferie i sommer, men nei da. Terminen stemmer overhode ikke til at det kan ha skjedd da. Så da er det kun senga hjemme igjen som alternativ. HE HE

Skrevet

Hei på deg! Så at våre veier krysset hverandre (igår?) - sånn går det når man bruker j...lang tid på å skrive svarene sin :) Lange innlegg og chatting på msn samtidig kan lage litt morsomme sammentreff :) Som du kanskje så i går - vår ble laget under et mikroskop på rikse'n!

Ha en koselig kveld!!

Klem

Skrevet

Hva er galt med senga hjemme?

Jeg er fornøyd med at det skjedde der :-) :-)

Skrevet

Glemte å si at jeg skrev dette til HI hmmmmmmm. surrete i hue?? Jepp....:)

Skrevet

Ifølge vår nye termin ble "han" nok laget på ett hotellrom i tromsø, på den merkligste stol-senga jeg har vært borti.... dagen før kamp!!!!!!

Skrevet

Våre ble laget på kjærlighets ferie i Spania.... Det er litt kos...

Skrevet

På sofaen i stua... Etter St.hans feiring, og en kjempekrangel. Det var make-up sex med veldig kraftig virkning.

Skrevet

Hei!

Vel, æ og min kjære samboer så hverandre 17 daga i løpet av 3 mnd i sommer...i løpet av de 17 dagan klarte vi da å produser lille knerten i magen...men om det va i senga eller sofaen e litt usikkert...for planlagt va det ikkje:D

Skrevet

Vår ble lagd på rundtur på Cuba. Midt i matforgiftningen og greier:-).

Skrevet

Ette det eg kan rekne ut så blei nok skatten våras laget i dusjen hima...

Skrevet

i campingvogna til svigers i danmark!!!!!

Skrevet

i følge den nye terminen ble vår laget på countryfestivalen i Seljord...

men kan ikke huske vi hadde sex da.....

så jeg følger min gamle termin og sier senga hjemme...;)

Skrevet

ble nok senga hjemme hos a mor...;)

haaha..riktig nok på det som var mitt rom for tida da..:)

senga var ikke mi...haha

Skrevet

Vår lille spire ble nok sådd hjemme, enten det eller hjemme hos svigers når vi passa huset, er ikke helt sikker...

Skrevet

Etter UL-termin og etter hva jeg har trodd hele tiden, på et hotellrom, en regnfull morgen på Korfu...

Skrevet

Hehe.. Enten ble barnet laget etter en kjappis på ett offentlig toalett, eller i verdens minste campinghytte, i en bitteliten seng med en god kompis av pappaen snorkende i sin seng ca 1 meter unna.

Og er LITT flau over dette!

Skrevet

I henhold til menstermin (har ikke vært på ordinær UL enda) så ble vår baby laget på et hotellrom i Berlin!

Det var en fantastisk romantisk tur, der kvelden før ble tilbragt på shopping, en hyggelig restaurant og masse vin. Faktisk så mye vin at vi måtte vente til morgenen etterpå for å kunne kose oss.... ;o)

Men da ble det tilgjengjeld både i sengen, sofaen, gulvet og badekaret!

Og ikke nok med at vi hadde det godt begge to da, vi fikk ønsket vårt oppfylt!

Kanskje vi skal gjøre som Beckhams og kalle sønnen eller datteren vår for Berlin?

Skrevet

På victoria hotell i kragerø! ;c)

I en seng man aldri skulle trodd det hadde gått ann og lage barn i :)

Den var aaaaltfor myk så blei ganske klumsete :D

Skrevet

vår baby ble laget i senga til svigermor..ikke særlig romantisk, men særdeles koselig

Skrevet

Hjemme på barndomsrommet mitt faktisk... Vi var en uke på ferie i sommer, davi bestemte oss for å lage baby. Og baby ble det!

Skrevet

*hihi* Ganske morsomt egentlig. Jeg sendte plutselig sms til sambo en dag han var på jobb, om at han måtte komme hjem for jeg villa ha litt kos. Så fikk jeg til svar at da måtte jeg ligge avkledd når han kom.

Jeg hoppa i seng, av med klærne, og lå der og venta. Ca 2 minutter tok d før han sto i døra. *hehe* :-D

En kjappis, for han måtte fort tilbake på jobb. Han hadde sagt han var ute på oppdrag! ;)

Og det må ha vært da d klaffa!:))

Skrevet

Artig tråd..

Vårt nurk er unnfanget hjemme i ektesengen,, som søsteren sin..

Men jeg vet akkurat når han ble til... det var den morningen på el dagen.. da jeg våknet tidlig og ville ha kos. (Vi pleier ALDRI ha tidlig morgenkos) Så det var en fortumlet mann som ble vekket av en kjælen kone kl.05.30 på en fridag.. Overraskelsesmomentet virket tydeligvis, for kos ble det.. ;)

Skrevet

Vårt lille knøtt ble unnfanget i svigers sin bil, hvor vi overnattet en natt på sensommeren, fleipet litt om at vi måtte kalle bayen Ford.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...