Gå til innhold

Er visst igang med fødselen?!?!?!

Anbefalte innlegg

Sitter her med rier jeg da.. uregelmessige sådan ,men har hatt gjennomsnittlig 6 i timen siden 07.00 i morges. Den siste timen og fem min har jeg hatt 10 stk. Det har vært 11min, 8 min- 5 min-8min-5min-8min-7min-6min-8min-3min mellom de. Riene varer fra 40 sek- 1 min.

Snakket med føden rundt 14 tiden og de mente at dette var starten på fødselen, men at jeg ikke hadde dårlig tid.. Er så usikker på når jeg må dra jeg.. vil IKKE komme for sent, men vil heller ikke være for tidlig ute da det sikkert er mer behagelig å være hjemme..

Ja, vi får se da.. Håper bare det ikke stopper opp da hvertfall... eller IIIIK!!! Tenk om THIS IS IT!!!???

Hun sa (jordmoren på Ullevål)at hvis jeg ikke hadde veldig problemer med smertene så kunne jeg vente til jeg hadde regelmessige rier med 5 min mellomrom og som varer i 1 min før jeg kommer inn.

What to do?! Vente sa du?!?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7159517-er-visst-igang-med-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

å herregud så spennende :o men har ikke peiling hva jeg ville gjort, hehe.. hmm.... bor du langt fra sykehuset? vegt ikke om jeg hadde klart å vente... eller hadde jg? ikke lett det gitt :o uansett, masse lykke til!!!

Annonse

Hadde termin 15/11, så er 5 dager over termindatoen:)

Har en halvtimes kjøretur til sykehuset. Ringer igjen snart om riene fortsetter som nå. Hvor lenge må de være komm sånn med samme mellomrom for at de skal regnes som regelmessige da? Skal de ha vært 5 min mellom i 1 time, 2, 3 eller?

lang vei til sykehuset da????

kjedelig å bli sendt hjem igjen.... Jeg vet ikke, men tror jeg vil prøve å drøye med å reise inn selv i redsel for bare å få beskjed om å reise hjem igjen!!!!!!

Godt for deg at det endelig skjer noe da.... 11 dager på overtid var det ikke????

Lykke til..

Gleder meg til å lese fødselhistorien din:)))))))))

Jordmor sa til meg at når en har rier hvert 5. min som har vart 1 time bør en tenke på å komme seg til sykehuset, hvertfall ringe føden igjen å forhøre seg. Husk å få i deg litt mat så du har energi til det som venter deg!! Ønsker deg masse lykke til:)

Annonse

HERREGUD assa..... Borte 1 time fra BIM, så er det action her... Må jo sitte her konstant hvis man skal få med seg alt..

Vi prater på MSN samtidig.. Kab¤ .., men LYKKE TIL, og ring om du ønsker!!

Stor fødeklem til verdens snart beste mamma ;)))))))

Så kult kab - får håpe det er igang nå da, så du ikke blir skuffet.

Jeg ventet en stund med å reise inn sist, og det var lurt for hos meg stanset det opp tre netter på rad.

Hadde regelmessige rier hvert 8-10 minutt, som varte va 45 sek, i opptil 12 timer, og så bråstopp, skikkelig irriterende.

Endelig - 4. natten, så stanset det ikke og da vi dro hadde jeg regelmessig hvert 4-5 minutt.

Men hadde dessverre ingen åpning da jeg kom på sykehuset...nedtur !

Ønsker deg lykke til og håper du får en fin fødsel !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...