Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har lett meg ihjel etter "tykk dress" som jeg kan ha i bilen og sånn til babyen. Men så er spm, hvilken str? De vokser jo grufort og dressene koster jo alt fra 300 til 700 kroner. På mor og barn butikken fant jeg det helt geniale. En tykk "bilsetepose". Det er hull og sånn i den slik at man trer selene inni den, og vips der står posen. Setter babyen nedi og trekker "posedyna" over. God fleece inni og sånn "kjeledressstoff" utenpå.. Elendig til å forklare. .hehe.. Den kan brukes lenge og man trenger ikke tykk dress. Bare en ull/fleece jakke eller noe på overkroppen som stikker opp. I starten stikker jo ikke noe opp, for da er babyen så liten at den ligger helt nedi posen.. :-) Beste er at babyen kan sove godt der når man tar den inn også, er jo bare å zippe opp posen så h*n ikke blir for varm. Bare et lite tips. Vi monterte den her om dagen, og den virker helt genial! Vi betalte 299,- for den, de hadde den til 1/2 pris. :-)
2nj♥ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hmmmm....hørtes kjekk ut. Hvor kjøpte du den og hva heter den??
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Kjøpte den på en butikk som heter mor og barn her på lillehammer. De fører alt mulig av merker... den heter Domaro Fun Sport. Den er blå med besj trekk inni (kunne fåes i grønn inni også) og har hodestøtte som i setet. Man tar ut det som er i setet og fester på det som følger med posen. Like mykt og støttende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå