Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Da e ein evig kamp å få i han mat!!!Han er nå snart fem mnd, og kanskje amming er kos maks ein gong te dagen. Han skrike, kave, vrir og vender seg. Forstår ikkje kvifor då spruten står og eg har masse melk. Han har Kiss ja, men kan ikkje tru at det er derfor?? Har hatt kontakt med ammehjelpa ørten gonga, men ingenting hjelpe!! Eg blir lei meg, fortvila og nesten til tider sint når han ikkje vil drikke. Han har kun lagt på seg 170 gram på tre veker så no blir det fullt kjør med graut. Kor mykje må eg amme han då?? Han likar ikkje mme så det er ikkje noko alternativ... Veit ikkjr kor eg vil med detta innlegget, var iallfall godt å få ut litt frustrasjon.!!
snull Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hvis det er noen trøst, så har jeg det akkurat som deg! Ho har også KISS, og vi har slitt ifra DAG 1 med amminga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, men hold ut enda, men ho vil bare ha mindre og mindre.....hadde virkelig trodd at ammingen skulle være kos, men det har den ALDRI vært her i stua ;\
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 E jo ei slags trøst i at vi e fleire... Kommer til å holde ut eg og for har jo ikkje akkurat noko anna valg då...GRRRRRR.....!!
snull Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Nei, akkurat...har jo heller inga valg....mme smaker visst ikke no godt i det hele tatt og det spyttes rett ut igjen :\
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det er flere som har det sånn, tenkte faktisk på det i går at det er så mange som sier at det er SÅÅÅ kos med amming. Men jeg synes faktisk ikke det, for det er noe hele tiden. Enten for lite melk eller for mye, eller den kommer for fort eller for sakte. Ellers er det vondt og ungen hyler eller står i bro mens han spiser. Et veldig til strev, ja (vi har også KISS....). Men jeg biter tennene sammen, og har tenkt å holde ut så lenge som mulig av hensyn til babyen og den nytten melka mi gjør. Ikke mye vits i å gå over til mme, for han er like urolig da også, og får veldig vondt i magen av det han har fått tidligere (fordi vi trodde han ikke var mett, men han er bare en alt-eter.. og en slukhals). Heldigvis legger han bra på seg (er 4 1/2 mnd), så noe melk må han da få i seg. Har ikke begynt med grøt enda.
Mamma til tre gutter Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 hey hey eg og hadde det sånn med ammingen det var eit reint helvete.. men du skreiv det at han ikke likte mme men sånn er det med nesten alle babyer dem er ikke vant til den smaken, eg brukte over ei uke på å venne han til mme, men nå drikker han det som bare det... bare ha litt tålmodighet så begynner han å like det etter kvart.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå