Gå til innhold

Vippestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca tar en i bruk vippestol og hva slags merke anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkuart kjøpt en som heter TitaniumBaby. kosta 499,- Virker helt genial. Mye bredere enn mange andre vi så på. Avtagbart trekk, og både sitte og ryggdelen kan justeres hver for seg. Den kan enten være helt flat eller i 90 graders sittestilling. Brede "ben" med lås så den enten står fast eller kan vippe. men det er vel stanard på alle. Stoffet er sånn glatt, litt ru, slik at man lett kunne tørke bort flekker. Noen vi har sett på er i vanlig stoff som trekker vann med en gang..

Vi er hvertfall kjempefornøyde med den vi har kjøpt :-)

Skrevet

jeg har kjøpr new baby sin vippestol... Avtagbart og vaskbart trekk, regulerbar rygg, 699,-

det viktigeste for meg var at jeg kunne vaske trekket... også synes jeg den er veldig fin da :)))

Skrevet

Jeg kjøpte denne på mor og barn butikken på Lillehammer, men har sett den flere steder. Kommer i mange sterke fine farger. Det jeg syns var flott med den var at både sitte og ryggdelen kunne reguleres. De jeg har sett før kunne bare ryggen styres. Og avtagbart trekk er jo must.. :-)

Skrevet

Har kjøpt BabyBjørn vippestol, fikk den anbefalt av venninner, og den virker helt genial! Kostet 650 tror jeg. Ryggen kan reguleres så den nesten er helt flat. Og babyen vipper selv igang stolen med sine bevegelser. Virker som de syns det er kjempestas å sitte i den.

Vet ikke helt når man tar den i bruk jeg...det vet sikkert de mer erfarne her inne :)

Skrevet

Glemte å si at det er utskiftbart og vaskbart trekk på den.. Og man kan sette på lekebøyle i tre hvis man vil.

Skrevet

Har hørt at det eneste som duger er BabyBjørn sin. Får låne av svigerinnen min. Tror du kan få dem fra 400,- og oppover...

Skrevet

Babybjørn vippsetolen kan man ta i bruk helt fra starten, men korte tid om gangen. Dette fordi den kan legges langt bakover og blir mer som en hengekøye med tanke på barnets rygg.

Skrevet

vi har Ficher price "kick for play"

veldi morsom for barna. frå 2 mnd og jenta mi på snart 9mnd digger den enda.

vaskbart trekk, kan ikke regulere ryggen (dumt) men det har ikke vert et promblem, eg la bare ei pute under ryggen om eg ville det.

den har leiker på ei stang. stolen kan vibrere (barna ler)

du kan stille på musikk heile tiden (forskjellig volum)

og du kan stille den slik at det blir musikk når barnet beveger foten.

(Hun lærte veldi fort hva hun skulle gjøre)

:) det trenger ikke alltid å være dei mest brukte merka som er det beste!

vi er kjempe fornøgde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...