Gå til innhold

Hvor kjøpe madrass og dyne til vugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er det noen som har tips om madrass til vugge, mål er 44 x 87 cm. Trenger også dyne. Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett dette i vanlige barneutstyrsbutikker? Kanskje de har det på Kid eller princess også. Hvertfall dyna :-)

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke der. Lurte også på hvilket materiale dere velger til madrassen? Fant forresten at på www.voksi.com kan en bestille madrass etter mål, i ull. Noen som har prøvd disse?

Skrevet

Vi fikk anbefalt fibermadrass pga skumgummi kunne det komme lett sopp i, og var visstnok ikke helt heldig for barnet ang allergi og sånn... Men det er sikkert en smaksak. :-)

Har ikke prøvd voksi sine.. :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt vugga vår på fengselet her, og de kunne lage madrass oxo... hvis det er et fengsel i nærheten der du bor så sjekk ut om dem har snekkerverksted m utsalg....

Skrevet

Hvor har du kjøpt vugga? Jeg har leitet meg grønn etter en seng/vugge som er 50 cm bred eller mindre! Men omtrent alle jeg har sett er rundt 60 bred! For det første trenger ikke baby en så bred seng den første tida, og for det andre blir det så trangt på soverommet med en så stor seng!

Dyne kjøpte jeg på princess, dundyne som virker kjempegod. Har forskjellige str der.

Skrevet

på babyshop har de i hvertfall det:)

Skrevet

Var innom reflex her nylig, og da så jeg at de hadde sånne små madrasser til vugge. men synes de var ganske dyr. hadde prøvd å kjøpe det feks på sengetøylageret, for så å klippe opp i den størrelsen du skal ha. Det har jeg gjort :-)

Skrevet

Fant en kjempefin en på Happyland som passet perfekt til vugga søster og jeg hadde da vi var små. Er en slik madrass som i utgangspunktet er ment å ha i senga til mor og far, med litt opp på sidene, så man ikke skal rulle på babyen. Veldig praktisk da, kan brukes til begge deler. Kostet 400 svenske kroner. Er litt mindre enn det du er ute etter da, 72 lang, 37 bred.

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke på Happyland : ) Bor jo i Fredrikstad, så det er ikke lange veien.

Vogga har jeg fått av farmora mi, som vant den på en basar. Den er nok håndlaget av en eller annen flink gammel mann i hjembygda mi : )

Skrevet

Trivelig med litt gamle vogger, ja. Fant den tilfeldigvis i kjelleren hjemme hos mor og far jeg, visste ikke at vi hadde brukt den da vi var små. Har fått en annen brukt seng også, men holder med en vugge i starten. Har ikke så god plass her vi bor nå, så praktisk. Ja, du får sjekke da om den skulle passe, selv om den er litt mindre enn vogga di. Lykke til!:)

Skrevet

Har fått sydd fiberspring madrass fra voksi.no i 38 x 80 til vugge, ser bra ut, passet perfekt.. så gleder meg til å ta den i bruk =)

Skrevet

Prinsessen på erten: Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den?

Skrevet

har ikke kvitteringen her, men det var rundt 400kr.. =)

Skrevet

har ikke kvitteringen her, men det var rundt 400kr.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...