Gå til innhold

Er det mange av dere som er trøtt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært særlig plaget av trøtthet tidligere i svagerskapet,men i den siste tiden har jeg vært konstant trøtt.

Det er værst om morgenen og kvelden. Jeg sover normalt i forhold til hva jeg gjorde før også.

Er det mange av dere som er trøtte?!

Jeg er nå i uke 28.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt "svime-trøtt" igjen de siste dagene. har vært i toppform den siste måneden, men nå er trøttheten tilbake!

Den store sulten er også på fremmarsj. Er sulten og trøtt hele tiden.

Skrevet

jeg er kjempetrøtt...

Skrevet

Jeg er også dødstrøtt!!!!! I begynnelsen sov jeg kanskje 14 timer i døgnet... Nå sover jeg om natta, en time på dagen og er fortsatt like trøtt når klokka nermer seg 22.. Pluss at jeg er vel trøtt hele dagen ellers... GUUUUD som jeg gleder meg til juleferien!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er KJEMPETRØTT!! hele tiden :( Før sov jeg som en stein, uten problemer gjennom all slags uvær.. Men nå sover jeg så på letten at jeg våkner av ingenting.. så jeg får ikke hvile skikkelig når jeg sover heller :( Farlig å kjøre til jobb om morgenen.. Er 22+3 nå..

Skrevet

Jeg føler meg aldri helt ut hvilt.

Sover så lett sånn som du sa BAcer med mirakel-jente :)

Dette er ganske plagsomt når jeg tenker på hvilket sovemonster jeg var før,våkna ikke av noe men nå ska det ikke noe til lenger.

Håper det gir seg snart,gleder meg noe sinnsykt til Juleferien begynner=)

Skrevet

E svin trøtt konstant. E værst på ettemiddag og kveld. E i uke 26+4..

Skrevet

jeg er dautrøtt. vært det siden uke 8, nå 16. kan sove 11 timer om natta og 3 timer om ettermiddagen, og ennå føles det ikke nok. og så kan jeg plutselig bli utrolig trøtt på formiddagen, sånn som nå.. lyst til å ta en liten blund, men har ikke samvittighet til det.

Skrevet

Hei

Jeg har mer eller mindre også vært det konstant siden starten av svangerskapet. Men nå viser det seg at jeg mangler B12 vitamin. Så det var grunnen til at jeg er så trøtt. Nå har jeg begynt på sprøyte kur for dette og da skal jeg se det hjelper. Jeg er 20+0 i dag og håper at det skal bli blitt bedre fremover nå før den siste tunge innspurten kommer.

Skrevet

Er nok ikke noe mer trøtt en vanlig. Er derimot nesten engstelig fordi jeg fortsatt sover så godt om natten. Trodde man ville få litt lettere nattesøvn etterhvert for å forberede seg på nattevåk. Ja, ja, det er vel også noe klage over, men er det ikke noe galt så finner man noe:-)

Skrevet

Jeg sover tyngre nå enn vanlig, jeg... Og er helt knust når klokka er 21.30 om kvelden... Har jeg i tillegg jobb til 23.00, er de tr siste timene på jobb nesten ikke til å holde ut!! Gleder meg til permisjonen,jeg!!! ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...