<3MammaMia<3 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke vært særlig plaget av trøtthet tidligere i svagerskapet,men i den siste tiden har jeg vært konstant trøtt. Det er værst om morgenen og kvelden. Jeg sover normalt i forhold til hva jeg gjorde før også. Er det mange av dere som er trøtte?! Jeg er nå i uke 28.
milva76 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg har blitt "svime-trøtt" igjen de siste dagene. har vært i toppform den siste måneden, men nå er trøttheten tilbake! Den store sulten er også på fremmarsj. Er sulten og trøtt hele tiden.
Trillet Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg er også dødstrøtt!!!!! I begynnelsen sov jeg kanskje 14 timer i døgnet... Nå sover jeg om natta, en time på dagen og er fortsatt like trøtt når klokka nermer seg 22.. Pluss at jeg er vel trøtt hele dagen ellers... GUUUUD som jeg gleder meg til juleferien!!!!!!!!!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg er KJEMPETRØTT!! hele tiden Før sov jeg som en stein, uten problemer gjennom all slags uvær.. Men nå sover jeg så på letten at jeg våkner av ingenting.. så jeg får ikke hvile skikkelig når jeg sover heller Farlig å kjøre til jobb om morgenen.. Er 22+3 nå..
<3MammaMia<3 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg føler meg aldri helt ut hvilt. Sover så lett sånn som du sa BAcer med mirakel-jente Dette er ganske plagsomt når jeg tenker på hvilket sovemonster jeg var før,våkna ikke av noe men nå ska det ikke noe til lenger. Håper det gir seg snart,gleder meg noe sinnsykt til Juleferien begynner=)
2gangs Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 E svin trøtt konstant. E værst på ettemiddag og kveld. E i uke 26+4..
Diva Muffin Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 jeg er dautrøtt. vært det siden uke 8, nå 16. kan sove 11 timer om natta og 3 timer om ettermiddagen, og ennå føles det ikke nok. og så kan jeg plutselig bli utrolig trøtt på formiddagen, sånn som nå.. lyst til å ta en liten blund, men har ikke samvittighet til det.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Hei Jeg har mer eller mindre også vært det konstant siden starten av svangerskapet. Men nå viser det seg at jeg mangler B12 vitamin. Så det var grunnen til at jeg er så trøtt. Nå har jeg begynt på sprøyte kur for dette og da skal jeg se det hjelper. Jeg er 20+0 i dag og håper at det skal bli blitt bedre fremover nå før den siste tunge innspurten kommer.
småen og smulan Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Er nok ikke noe mer trøtt en vanlig. Er derimot nesten engstelig fordi jeg fortsatt sover så godt om natten. Trodde man ville få litt lettere nattesøvn etterhvert for å forberede seg på nattevåk. Ja, ja, det er vel også noe klage over, men er det ikke noe galt så finner man noe:-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Jeg sover tyngre nå enn vanlig, jeg... Og er helt knust når klokka er 21.30 om kvelden... Har jeg i tillegg jobb til 23.00, er de tr siste timene på jobb nesten ikke til å holde ut!! Gleder meg til permisjonen,jeg!!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå