Gå til innhold

Juni: Endelig ruller hun fra rygg til mage!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER!!! så morro da..nå blir det rulling hele tiden..å skummelt med stellebord..min snur seg på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig moro!

 

Men huff, det blir jo bare mer og mer å bekymre seg for nå... Hørte et dunk og et vræl da jeg stod på kjøkkenet i sted. Da hadde tulla velta fra mage til rygg utforbi teppekanten og sikkert dunket hodet i det harde tregulvet... Usj... Heldigvis stoppet hun å gråte med en gang jeg kom, så det gjorde forhåpentligvis ikke altfor vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke sent ute da, veldig bra synes jeg :-) Vi er 10 stk i barselgruppa med babyer som er født samtidig som din lille, og bare et par av de ruller enda :-) Her er det bare vipping fra side til side foreløpig.

 

De skal begynne å øve på rulling "senest" i løpet av den mnd de er 5 måneder, klare å rulle rygg-mage når de er 6 mndr og mage-rygg når de er 7 til 8 mndr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer:) Det er så gøy!!! her er det snu operasjoner hele dagen...jeg legger han på ryggen og han snur seg rundt på magen, så blir han snart lei og jeg snur han på ryggen, han snur seg rundt på magen etter bare 2 sekunder og klager etter 5 sekunder jeg nuhan igjen og sånn har vi det gående!!!:) hihi...litt festlig å da...prøver å forklare han at det ikke er så lurt å snu seg på magen hvis han er litt sliten, men det ser ikke ut til at han bryr seg hva jeg sier:) thi hi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...