Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Heia, er det noen her som fremdeles trener? Hvor langt er dere på vei og hva trener dere??
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 hei! Jeg spiller fremdeles volleyball. Er "bare" 13 fullgåtte uker så foreløpig går det helt fint. Må nok begynne å ta større hensyn etterhvert og ta en pause når jeg blir for stor. Ellers prøver jeg å gå litt turer...
Søtnosmamma Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg trener fremdeles og har tenkt å fortsette med det så lenge bekkenet mitt holder ut. Er nå ca 14,5 uke på veg. Jeg er instruktør og har spinning-, step- og styrketimer. Aerobic måtte jeg slutte med for noen uker siden pga bekkenløsning. Ellers går jeg en del småturer innimellom (fram og tilbake til fysioterapaut...). Tren i veg!
småen og smulan Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Ja, er på gravidgym en gang i uka. Utover det er det stort sett gåing som gjelder. Er 25+6 på vei
kom-som-bestilt Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg begynte på yoga i høst, etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Er helt super, men bør vel trene ligg kondisjon ved siden av, så tenkte jeg skulle dra på svømme litt innimellom. Er 19 uker i dag.
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg er 20+5 og trener som vanlig - dvs jogger ca. 7 km 3 ganger i uka. I tillegg treningsstudio med mattearbeid (med unntak av de rette magemusklene) fokusert paa bekken, rumpe og rygg - styrkeoevelser og strekkoevelser. Begynner aa bli ubehagelig med magen naar jeg loeper og er paa jakt etter en slags mage-bh for stoette.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Heisann til deg som trener volleyball.. Ikke for å skremme deg, men jeg jobbet sammen med en som aborterte rundt 4 mnd etter en "smash", er det ikke det det heter?
tigergrrrl Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 jeg har kuttet ut kampsporten, men er nå på pilates og svømmer litt. tenker på å starte å trene apparater for å unngå all magetreningen på rette bukmuskler på pilatesen, er så kjedelig å hele tiden måtte gjøre alternative øvelser. Er litt latere enn jeg egentlig hadde tenkt, litt pga en forkjølelse som ikke helt vil slippe taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå