Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Er det et godt eller godt eller dårlig tegn å spotte? Er der et graviditetssymptom, eller tegn på at tr kommer om noen dager?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 I de fleste tilfeller ett tegn på at tanta kommer desverre.....
Ladybug~N&E Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Har vel fått inntrykk av at det er som sussa sier;) Men i noen tilfeller så spotter de som er nygravide også har jeg fått med meg. Men ville ikke akkurat ha satt penger på det;)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Har hatt litt, og da mener jeg litt, lys rosa utflod i går og i dag. Har ikm mandag 27.. Sammtidig har jeg tak i ryggen, stikkinger i puppene og tidvis spenn i tennene... blir fort sliten og stadig trøttere... Hva tror du det skyldes? Det lille rosa, altså..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 For meg er det et veldig negativt tegn! Har spottet hver eneste pp siden pille-slutt for 3 år siden og har aldri vært gravid... Sorry!
O.Brumm. Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg leste at det også spotting også kan være festeblødninger... La ut en trå på det i stad med noen sp.m. ang dette! Lykke til )
MathildeC Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hei! Jeg spottet tre dager (men brunt) da IKM var der og trodde selvfoeligelig haapet var ute. Men jeg var gravid gitt!! Og la ut samme type spm som deg og fikk hoere at det ikke bare var meg. Mange som har litt spotting rundt IKM naar de er gravide ogsaa (og senere i svangerskapet ogsaa foroevrig). Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå