Gå til innhold

Vært på UL i dag, spennende


Lone35 =0)

Anbefalte innlegg

Ja i dag har vi vært på UL i Trondheim og fikk sett det lille vidunderet i magen. Den var 4,6cm fra isse til rumpe. Den var aktiv der inne, veivet med armene og hoppet rundt omkring i bassenget sitt. =0) Bare såå artig. Fikk med et bilde av småen hjem. UL-dama var ikke sikker på om det vedhenget hun så var en "tissetass" eller klitoris, så hun ville ikke si noe da det kunne være feil. Men jeg har følelse for gutt jeg da. Men det kan jo selvfølgelig være feil.

Det viktigste er at de ikke fant noe på Ul'en. Det er ingen forsikring, jeg vet det. Men, so far so good, som de sier. =0)

Flere som har vært på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor var du på UL i Trondheim? Er bare litt nyskerrig for jeg lurer på om jeg vil betale for å gå på UL i ca uke 10 selv. Skal på en lengre reise i julen og hadde vært bra å vita at alt sto bra til før jeg gjorde det.

 

Tusen takk

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på St.Olavs. jeg fikk komme til tidlig UL pga at jeg bruke medisin til daglig. Et såkalt risikosvangerskap. Da blir du fulgt opp litt nøyere og oftere.

UL'en var av den vanlige typen hvor man ser tverrsnittet på en skjerm. Ikke 3D hvis du trodde det.

Jeg skal tilbake i uke 18 for en ny UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...