Gå til innhold

Noen som bare gir middag på glass?jeg gjør.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hun vil ikke ha vår middag, men middagsglassene er vel like næringsrike de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir bare det. Han er 7 måneder. Vi lager sjelden middag fra bunnen av. Bruker mye boks/posemiddager o.l. De er det jo salt i....år vente til han blir eldre med å spise "vår mat".

Skrevet

Går bra det er like mye næring i glass som middagen du lager kansje det er mer næring i det glasset også.

Men har du prøved å blande litt fra glass og litt fra deres middag sammen

Skrevet

Jeg gir nesten bare glass, og jenta vår snart ett år. Hun liker hjemmelaget fiskeboller i hvit saus, men ikke noe av det andre jeg har laget til henne (økologisk kylling, lam, svin etc..) Derfor går det fortsatt i ferdiglaget barnemat og det har jeg faktisk ikke noe dårlig samvittighet for. Jeg har jo forsøkt å servere annen mat veldig mange ganger.

Skrevet

Jeg gir også bare middagsglass. Har ei jente på ti månder. Hun vil ikke ha annen middag, har prøvd masse forskjellig. Men hun får ofte smake litt på vår, men vi spiser ofte etter hun har lagt seg. Jeg er mer sikker på at hun får i seg de næringsstoffene hun skal når jeg bruker glass enn hvis hun hadde spist bare vår mat.

Skrevet

Jeg gir også bare ferdige glass. Har masse nusselige små porsjonspakninger med hjemmelaget mat i frysern, men hun vil ikke ha dem... (snufs). Så jeg prøver litt innimellom, mistenker at det er konsistensen hun ikke liker. Prøver også å blande hjemmelaget og glass, men hun merker det med en gang.... Men det kommer nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...