karro Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Vet at alt er veldig individuelt med disse barna, men lurer på om det er andre med barn rundt samme alder som ikke sier stort. babler masse, men veldig få ord.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 jenta mi er snart 16 mnd hu sier det innemellom men ikke bevisst tror jeg. pappa sier hu masse. men sier ikke andre ord heller hu. prøver på hei, pus osv.
NessaS Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Gutten min sa ikke mamma før han var 20-21 mnd. Men sa mange andre ord da. Men er fortsatt mest babling her i gården ennå, snart 23 mnd. Men så lenge han viser oss at han forstår det meste av det vi sier til han, så tar jeg snakkingen hans med ro. Plutselig kommer det.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Synes det er litt seint, men sikkert ikke unormalt. Jenta mi er 17 måneder og sier masse. Mamma sa hun da hun var 7 1/2 måned og pappa da hun var 10 måneder.
Aubergine Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Idag tidlig, da jeg holdt på å skifte bleie, sa gutten min på 17.5 mnd., for første gang i sitt liv "mamma".Og mitt hjerte svulmet selvfølgelig. Da jeg i stad forhåpningsfullt spurte "kan du si "mamma"?", så han mystisk på meg og sa "bæææ". Hi, hi, så tida er visst ikke inne ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå