Jaag Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei. Gå inn på www.barnesikring.no så står alle forhandlerne der. Har akkurat kjøpt meg en brukt Pro 3. Gleder meg til å bruke den!!
hagbart Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 De selger den på Simobutikken i Åsane og Strandgaten. Jeg tenkte å bestille fra www.babyjungle.nl, så dersom du vil hive deg på den bestillingen blir det jo billigere frakt på oss begge !!
It's all about me Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Vet du hvor mye det koster i frak egentlig? Og når har du tenkt å bestille. Jeg har en Teutonia jeg må selge først, får ikke lov å kjøpe ny vogn av mannen før det er gjort. Men hvis jeg kan spare mye på å gjøre det før.........
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Frakt kommer på ca 450 kr. og vognen koster ca. 3500 med regntrekk. Ikke allverdens å spare på delt frakt, men alle monner drar...kanskje de gir oss en god pris dersom vi kjøper to ???? Lov å håpe !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå