Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg skal si opp jobben pga flyttet. Men får neppe ny med det første....gruer meg til å være arbeidsledig!
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg må finne meg en ny jobb! Tror det skal gå bra begynne å søke i god tid!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg var student med deltidsjobb før jeg gikk ut i perm, og skal si opp den fillejobben når perm tiden nærmer seg slutten. Tror ikke jeg blir arbeidsledig siden jeg er sykepleier og bor i en storby.
mai mammaen til to Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 jeg hadde bare et vikariat...så får se hva som skjer...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg tror ikke at jeg kommer tilbake på jobb etter permisjonen, har skjedd så mye rart på jobben de siste mnd... Sambo drar dessuten kanskje i militæret etter jul, så da vil jeg være hjemme med Teodor. Skal begynne å studere igjen til høsten da.
3godklumper Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg står uten jobb....Tenker den tid den sorg, foreløbig..
<3 Adrian <3 Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hadde bare vikariat før permisjonen, så vet ikke hva jeg skal ta meg til etterpå. Blir nok jobb-søking. Men det er lenge til ennå, lillegutt er bare 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå