Gå til innhold

Noen som har hatt blødninger/brun utflod i 2.trimester?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei har ikke hatt det men har hørt at du kan få litt blødning etter samleie. Hør med legen om du er i tvil...

Er det mye blødninger du har?

Skrevet

Nei ikke mye, men hadde en blødning i 1.trimester og da jeg dro på legevakten fikk jeg beskjed om at alt var fint og at jeg ikke trengte bekymre meg.

Føler jeg blir oppfattet som hypokonder hvis jeg kommer dit igjen...

Skrevet

ikke tenk på det. De er der for å kunne hjelpe deg og svare på spørsmål. Har selv ringt om det er noe jeg lurer på ellers får jeg ikke fred inne i meg... Lykke til!

Skrevet

Hei på deg :-)

Jeg har nettopp hatt blødninger. Ikke som mensen. Fikk time til ul men kunne ikke finne ut hvor blødningen kom fra. Sikkert ingenting å bekymre seg for. Men få en time til ul så slipper du å bekymre deg.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning i dag tidlig. Er i 24. uke nå. Har ikke hatt det tidligere. Ringte legen som ba meg stikke innom en tur. Der sjekket de hjertelyden og den var fin-fin. Kjenner jo også at det er mye liv der nede, men legen mente likevel at det var lurt med en UL, så jeg fikk en henvisning og skal prøve å få en time i løpet av uken. Men jeg understreker at legen sa at alt sikkert var i orden. Bedre føre var likevel. Lykke til.-)

Skrevet

Tusen takk jenter, hjelper å høre at det ikke bare er meg og at det har gått bra med dere.

Får ta en tlf til legen/legevakta bare for sikkerhets skyld.

:)

Skrevet

JAAAAAAA Ble sendt på sykehuset tirsdags morgen. Det kom endel ja. Trodde jeg mistet. Men det viser seg at morkaken ligger litt over livmoråpningen...

Skrevet

Oi, gikk det bra med deg da?

Var det forfor du blødde? Hvor skal morkaken egentlig ligge?

Skrevet

Jeg gikk og blødde helt til jeg var midt i uke 17, og alt er bra med den lille. Jeg hadde hematom i livmora + og morkaken lå delvis over livmormunnen. Har ikke hatt en eneste blødning siden og er i uke 26 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...