3 *guttemamma Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Åååååå er det mulig!!! Hva skal jeg gjøre? Nå har jeg ventet i 6 uker på å få den nye vogna mi. En Emmaljunga city cross sportsvogn.Skulle være her i uke 46, dvs forrige uke. Når jeg ringer i dag kunne damen fortelle at den dessverre er forsinket!! og kommer ikke før i uke 51....!!! Jeg fikk beskjed om at produksjon var i uke 43. Å er sååå lei meg og skuffet og sint og...!!!!!! Må bare få det ut altså. Regner med at de har glemt å bestille den men ikke sier det. Har mest lyst til å droppe hele kjøpet. men jeg har jo lyst på ny vogn da. Hva hadde dere gjort?? noen som har opplevd det samme?
Jaag Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det er irriterende. Men det er ikke sikkert at de har glemt det. Jeg jobber i detaljhandel selv og vet at varer kan bli flere uker forsinket i produksjon. Det som jeg synes er dårlig, er at de ikke har gitt deg beskjed om dette på et tidligere tidspunkt. Virker litt rart kanskje? Hvis du er så heldig å har funnet ei vogn du har veldig lyst på og som dekker dine behov, villle jeg ha ventet. Jeg blir litt sprø av denne barnevogn jungelen. Lykke til!
nutri Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Var innom en barnevognbutikk for litt siden og så på emmaljunga. De i butikken fortalt at etterspørselen etter Emmaljunga var så så stor at fabrikken hadde problemer med å levere. Alle bestillinger lå allerede 2 uker på etterskudd. Dvs 2 uker mer enn vanlig leveringstid.... ER nok derfor din vogn også er forsinket..
3 *guttemamma Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 joda,skjønner at det kan bli 2 uker forsinkelse. mn ikke 5-6 uker som det blir til meg... fikk beskjed om produksjon i uke 43 jeg. nå fikk jeg ny beskjed om uke 49 å så tar det to uker før den er i butikk. må vel vente, men jeg har begynt å vurdere andre vogner igjen da. Har en gammel simo kombi fra før. kansje jeg heller kan kjøpe en 3-hjuling isteden. tfk el quinny. vi får se. Hadde jo endelig bestemt meg. Bestillte i uke 41. starten på oktober og har gleda meg sånn til å få ny vogn.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Vi skal også ha samme vogna. Jeg har termin 13. Mai, og fikk beskjed i butikken at for å være helt sikker på å få vogna til begynnelsen av Mai måtte jeg bestille før nyttår. Så det kan være veldig lang ventetid. Jeg er så fast bestemt på at det er akkurat denne vognen jeg vil ha, så jeg hadde ventet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 ikke kjøp quinny vogn. har nettopp solgt en oth urban jungle, er ikke en vinter vogn. jeg har vært å kjøpt emmaljunga sports classic, er super fornøyd. er verdens mest solgte sportsvogn. har duo edgen og duo smart. emmaljunga er best
silly sally Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 vi skal også ha den vogna, har termin 8.april. betyr dette at vi må bestille allerede nå?? jeg som trodde jeg hadde god tid til å bestemme hvilken farge.. er jo så mange fine å velge imellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå