Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 eller er det dumt? den inneholder selleri, purre, poteter og gullerøtter... og kan jeg ha litt middagspølse i??
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det går nok greit dersom snuppas alder "passer til" saltmengden i lapslauspose og pølse. (ganske mye salt i middagspølse)
mai mammaen til to Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 kom hvis borti anonym knappen hun er 6.5 mnd.... kanskje ikke så lurt med pølse i da...hmm...kan jo kanskje få en liten bit..får se hvordan det blir..kan man ta litt bulljong i? eller er det dumt?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg ville ikke tatt i buljong siden det er mye salt (så netopp innlegget fra Anonym om salt-hysteri, men synes nå det er greit å begrense saltinntaket så sant det enkelt lar seg gjøre...) En liten pølsebit gjør helt sikkert ikke noe. Du kan også prøve kjøttdeig (det finnes kjøttdeig uten vann og salt i butikken). Det synes i allefall jeg smaker godt i pose-lapskaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå