Gå til innhold

anbefaler brystvortestimuli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehehe... må le litt jeg.......... :)

Har også hørt det ja, at brystvortestimuli kan føre til fødsel.... derfor skal man ikke drive å kna på dem for å "øve" dem opp til amminga.......

Så fortsett å kna på dem du (eller typen kanskje??) så skal du se du føder før torsdag :)

klem

å stimulere vortene

dra i og massere dem .... men du skal visst ikke gjøre det selv, du slappe helt av...ikke kjempebehagelig, men effektivt på meg hvertfall..hatt mer kynnere enn vanlig i dag, og..!

samboeren gjorde det mens vi så på tv hahaha....vi dro for gardinene, da..hihi

Ha ha ha!

Nei ikke mye stimuli av brystvortene her for tiden heller. Det smakte "rart" av dem, fikk jeg beskjed om sist, så det var det.

Kanskje jeg skal be om litt brystmassasje for å sette fart på sakene? Er 11 dager etter termin, så det hadde ikke gjort noe om det funket akkurat.

Annonse

Hvis noen her har kjøpt brystpumpe, så kanskje dette er tiden for å prøve den??? Det skal jeg!!! I alle fall hvis det stimulerer livmora... Den trekker seg jo i alle fall sammen når babyen suger etter fødselen (drittvondt).

Jeg venter ei uke til, så tror jeg jammenmeg jeg prøver...

Enig med Yana - det er litt risky å drive med slikt selv - det kan føre til maserier og mye vondter som ikke nødvendigvis fører fødselen noe nærmere.

Og det er vel bedre å gå til termin uten store plager, enn å ha skikkelige smerter i 2-3 uker før man likevel føder til termin ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...