Gå til innhold

November: Hva skal jeg si til sambo når han spør...


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

-hva har du gjort i dag, da?

 

 

Ehh... Bim´et... Lest... Blir nesten stolt når jeg glad kan bekrefte at: "Ja! Jeg har hentet posten!"

Ikke mye action her i gården, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi har ikke hentet posten en gang jeg...

svaret mitt til sambo blir nokk: sett på mamma som har vasket..ååå så slitsomt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjenner meg igjen.. Blir ikke gjort noe som helst her hjemme heller.. Sitter veeeldig mye foran pcen, og så sover jeg litt.. Ellers så henter jeg meg mat på kjøkkenet.. Et utrolig kjedelig liv for øyeblikket.. Gleder meg sånn til babyen kommer.. Og det må jo skje snart.. Er 8 dager over termin nå...:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn.. Det er som å være i dvale eller noe. Vanligvis er jeg veldig aktiv, men den siste uka har ventingen tatt helt overhånd. Prøver halvhjertet å gjøre litt husarbeid, men ender foran dataen eller i senga fortere enn noen aner....med litt dårlig samvittighet da. Skulle så mye heller ville kose meg med babyen, stelle og dulle litt.....Er skikkelig fødeklar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært skikkelig fødeklar i flere uker nå. Er 11 dager etter termindatoen, så ungen kunne godt kommet nå, altså.

I dag har jeg kjedet meg noe alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Jeg ruger fram VÅRT barn, tar jeg vare på meg selv tar jeg også vare på babyen... Og hvorfor har ikke du med blomster og sjokolade hjem forresten? Synes du ikke jeg fortjener det kanskje...?"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he.. Det var et fint svar! ;-)

Tror ikke han helt har forstått viktigheten av noen blomster i ny og ne. Jeg blir jo så utrolig glad de gangene det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...