Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg tror at melka har tatt slutt i det ene brystet mitt. Har vært dårlig lenge. Bør jeg spe på med litt mme i tillegg? Han får 4 måltider m fast føde daglig.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg ammet fra kun ett bryst de to siste månedene jeg ammet eldstejenta (fra hun var 6.5mnd - 8.5mnd). Det fungerte helt fint. Hun fikk også 4måltider fast føde, og jeg ammet henne fire ganger per dag. Hun fikk vann i tillegg. Det er ikke nødvendig å gi mme i tillegg. Melkemengden i ammebrystet ditt tilpasser seg. Og dersom du allikevel føler at hun får for lite melk, kan du gi henne vann. Hun får uansett nok melk hvis hun spiser to grøtmåltider + litt pupp.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Min mor ga meg bare fra ett bryst hele veien, og det gikk kjempefint! Kroppen regulerer det med melkemengen selv. Men prøv deg fram, du ser sikkert det fort på gutten din om han trenger noe ekstra i form av mme! Lykke til!
mai mammaen til to Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 jeg ammer nesten bare fra høyre brystet..så har ikke så mye melk i venstre bryst..det er blitt sånn fordi både jeg og hun har den siden som favoritt... og det har vi hatt helt siden fødselen... høyre brystet er litt større enn venstre men det går helt greit...produksjonen går jo opp når hun blir lagt mye til der eller? jeg tror ikek du trenger gi mme..men det må du jo føle på selv...
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 slutter meg til svaret fra Elin og Tøffingene. Selv ammer jeg bare ett bryst pr. måltid, og har gjort det hele tiden
♡ A & E ♡ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 jeg ammer bare fra et bryst fordi sønnen vår nekter ta det andre og vi startet med et måltid mme før leggetid da han var rundt tre måneder fordi vekta stagnerte litt i følge helsesøster. nå legger han fint på seg
BW og en til? 1 pp Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg har i perioder fullammet på 1 bryst pga brystbetennelser. Det har gått kjempe fint! Det regulerer seg selv=) Nå i de siste mnd har jeg ammet kun på det ene.. han vil ikke ha det andre siden forrige brystbet. men det fungerer veldig fint! Har masse melk i det=) Han er 9mnd nå..
Lille Ollebolle Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Gutten min foretrekker også det ene brystet fremfor det andre, men er det noen som vet hva som skjer etterpå?? Kommer brystene til å bli like igjen eller vil det ene være større når jeg er ferdig å amme også?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Håper de blir litt likere i str enn de er nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå