Gå til innhold

Er begynt å blø, så mister nok spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistet to ganger før jeg fikk datteren min, å nå blør jeg igjen... er kort på vei. men lurer på om jeg kan ringe direkte til ullevål eller må jeg til fastlegen først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ikke hyggelig lesing:-(

vet ikke svaret men ville gi deg en go klem og krysser fingrene

Skrevet

Ring direkte til sykehuset du, så får du beskjed der hva du skal gjøre!

Får helt frysninger av å lese dette, så sender deg mange varme tanker og en gooood klem!

Skrevet

huff..så trist da...

det er vel ingenting de kan gjør hvis du er veldig kort på vei... kanskje du bare skal vente litt??

Skrevet

Nei,vær positiv nå!!!

Ring fastlegen din,så får du svar om du skal dra rett til Ullevål.

Ønsker deg masse lykke til:O)

Skrevet

huff da- Har du fått tildelt fødested tror jeg å huske at man skulle ta direkte kontakt med de, men siden du er så kort på vei så har du kanskje ikke det enda. Ta en telefon til legen og hør hva hun/han sier.

sender en trøstende klem.

Skrevet

ja jeg venter på tlf fra fastlegen hun ringer nok snart. har ikke fått tildelt fødeplass er bare snart 7 uker.

Skrevet

er vær 100 % sikker på det, ei veninne av meg begynte å blø, var sikker på ho mista, men ho er nå 6 mnd på vei.. kan jo være to....

jeg var og sikker på at ho mista, sånn ho forklarte det, siden jeg selv mista engang...

Skrevet

ja...joda behøver jo ikke være det...men som sagt når jeg har opplevd akkurat det samme før, har menssmerter, blod og klumper...da er vel ikke sannsynligheten så stor for at det går bra?!

Skrevet

veit hvordan det er.. ho hadde alt untatt mens smerter... uff, får håpe det går bra.. men som alle sier, det er isåfall en grunn til det.... nå er jo ikke dette den første din, men med meg var det det.... var selvfølgelig veldig trist, men samtidig visste jeg ihvertfall at jeg kunne bli gravid...

x fingrene for deg...

Skrevet

Uff, så vemmelig....

Vet hvordan det er å blø- det gjorde jeg i 7 uker da jeg gikk gravid med jenta mi. Det gikk jo bra, så håpet er jo ikke ute!

Lykke, lykke til!!

Skrevet

jeg er glad for at jeg har dattern min, men mister kansje fordi dette er helt feil tispunkt på å få barn nå. første gang jeg mistet var jeg 18 år..og det var helt ufårståelig. nå er det 3 gang, og det gjør faktisk ikke like "vondt" som før jeg ble mamma. Jeg har nok mistet nå, skal til skjekk i morgen, men jeg kan si at jeg har fått masse ut nedentil i ettermiddag/kveld! og er ikke det er SA ja da vet jeg ikke..akkurat samme forløp som siste to ganger, bare mye raskere denne gangen. men tror nok det meste er kommet ut nå. skal be om en skjekk for sikkerhets skyld;) takk for tankene.

Skrevet

Uff, dette var trist lesning. Er selv ca 7 uker på vei, og tørr ikke engang å tenke på hvordan du har det. Masse klemmer fra meg til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...