Gå til innhold

November: Hvordan går det med novemberdamene?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg går bare å venter på å kjenne noe, men jeg kjenner jo ikke noenting. Synes det er på tide at den lille vil t nå:) Har termin 29.11 og er 39+0 i dag. Gleder meg til å treffe den lille som bor der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bare hjemme å vagger nå, og kjenner etter om det er noe på gang.. Men nei, her er det veldig rolig, tror ikke han har tenkt å komme ut i dag heller.. Er 8 dager over termin...:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vagger, masse vagging!

Er 11 dager etter termindato og skulle virkelig ønske noen sendte meg litt virksomt fødestøv!!!

I dag har det vært rolig, men i går hadde jeg masse murringer og vondt i ryggen. Mye vondere enn den mensmurringen som har vart i noen uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med rier jeg da.. uregelmessige sådan ,men har hatt gjennomsnittlig 6 i timen siden 07.00 i morges. Den siste timen har jeg hatt 8, med enten 8min mellom eller 5min mellom. Er det regelmessig? de siste 8 har vart i mellom 40sek-1 min.

 

Snakket med føden rundt 14 tiden og de mente at dette var starten på fødselen, men at jeg ikke hadde dårlig tid.. Er så usikker på når jeg må dra jeg.. vil IKKE komme for sent, men vil heller ikke være for tidlig ute da det sikkert er mer behagelig å være hjemme..

 

Ja, vi får se da.. Håper bare det ikke stopper opp da hvertfall... eller IIIIK!!! Tenk om THIS IS IT!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå også 11 dager over termin, og bærer preg av det... Har vært klar lenge på å møte den lille, i tillegg er det ikke spesielt godt å være i en stor ubevegelig kropp. Men jeg kan ikke annet enn å håpe at det skjer noe snart! Ellers så har jeg fått overtidstime på onsdag om det ikke skjer noe før (noe jeg ber om hver dag!), og da blir jeg satt i gang.

 

Så jeg går faktisk og håper på å kjenne noen skikkelige rier, slik at fødselen kommer ordentlig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag var jeg nesten sikker på at noe var på gang, men nei....... Siden da har det vært stille. Var på kontroll i dag og alt er bra. Har ikke termin før 29 så sånn sett kan jeg jo gå noen uker til, men håååååååper ikke det!!! Vil se nurket mitt nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også hilse på junior snart! Nå er jeg lei av å vente og vagge. Termin om en uke og håper på action før advent!

Ønsker alle ventere en fiiiiiin ventetid - tross alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at mange av dere andre novemberdamer enten har født eller er på overtid nå, ettersom vi nå er på slutten av måneden. Selv har jeg ikke termin før den 30. november, og har nok psykisk innstillt meg på å gå til desember. Jeg ønsker faktisk ikke å føde før nærmere termin, men det er av jobbmessige årsaker, og tidspunktet jeg må begynne på jobb igjen etter permisjonen.

 

Uansett er det, mentalt sett, litt greit å belage seg på å gå over terminen, det å håpe på å ikke føde for tidlig. Ja, jeg er klar for å føde, jeg er stadig på jakt etter tegn på at fødselen er i gang, men samtidig går jeg ikke og venter på samme måten. Jeg slipper skuffelser og slipper å bli lei. Faktisk koser jeg meg for hver dag jeg er gravid. Selv om terminen bare er 9 dager unna, føles det faktisk fjernt for meg.

 

Da jeg skulle ha nr. 2, var jeg så innstillt på termindato (ettersom førstemann kom til termin). Det var da et sjokk for meg å måtte gå over termin, og de 9 dagene ekstra ventetid ble lange. Ikke det at jeg følte meg lei, da heller, men det psykiske har mye å si på hvordan man takler ting. Jeg var så innstillt på ikke å gå over, og verden raste nok på en måte sammen da det likevel skjedde. Denne gangen er jeg nok bedre forberedt, og jeg tror selv jeg kommer til å takle evt. dager på overtid bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i morgen. Var på kontroll i går og modning var i gang, men hun mente at de sannsynligvis ville gå noen dager til! Jeg vil nå jeg. Klarer nesten ikke å ga pga vondt i bekkenet. Heldigvis har jeg en snill nabo som henter og leverer datteren min i bhg for meg!! Nå vil jeg ha vondt!!!!(selv om det høres helt teit ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...