Gå til innhold

Juli: Noen prøvere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å prøve på nr 2? Vi er halvveis prøvere. Klarer ikke helt å bestemme meg. Kan vel ikke helt se for meg å ha en til akkurat nå, men blir jeg gravid så er storesøster over to når babyen kommer. Vi får se!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ikke akkurat prøver,var ikke plalagt ble gravid mellom 2 pepille sorter hehe..men vist alt går bra får poden en lillebror eller lillesøster i juli...

Lykke til...

Skrevet

Veeeel... kan ikke si vi er prøvere, men nr 2 kommer nå i slutten av januar :o)

Skrevet

Tja... Vi er vel kanskje det... :-) Skal snart begynne på den doble pergo-kuren...

Skrevet

hi,hi, prøver vil jeg kanskje ikke si, men... Vi får nr to i morgen tidlig!! Er antakeligvis tobarnsmamma i morgen på denne tiden!

Ønsker dere lykke til alle sammen!!! :o) Håper spirene setter seg hos dere alle sammen som ønsker det!

Og forresten; Masse lykke til til dere som er gravide også! Moro at det begynner bli flere her inne!

Skrevet

Nope! Her er det så mye som skjer for tiden at vi venter med å få få en til:-).Gleder meg istedet over å bli tante neste måned:-)Søstra mi skal ha.

Men gratulerer så mye til dere som er gravide.

Skrevet

Hovedinnlegger her! Fant ut at jeg skulle teste på 2-årsdagen for da jeg fant ut av forrige graviditet, 6 dager før IKM. Og det viser seg at jeg er gravid!

Skrevet

Så MORO :o)

Gratulerer !!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jepp,nå er vi prøvere. Er i 1.pp.

Håper spiren setter seg om ikke alt for lenge =)

Skrevet

NEI ! er aldri mer prøver jeg :o) Vi har nå 2 ( 3 annenhver helg) - så vi er ferdige ;o)

Litt deilig og litt trist på samme tid !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...