Gå til innhold

Oktober: Bruker dere fortsatt mamma-bukser?


2høstjenter og 1sommergutt

Anbefalte innlegg

Jeg får fortsatt ikke på meg de gamle buksene mine, men er sååååå lei av mamma-buksene! Noen som har tips til en god bukse jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, bruker nok mammabuksene mine jeg også enda... Har gått ned masse i vekt (mer enn det jeg gikk opp i svangerskapet), men magen henger litt enda... ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, gjør ikke det, men bruker ikke de vanlige buksene mine heller, går i joggebukser eller hvis jg skal ut i offentligheten tar jg på mg skjørt som er litt slapp i livet:P

har bare 3 kg igjen til der jg var før graviditeten (:D) men magen er slapp ja, gjør sg ikke å presse den inn i jeans osv...:P gleder mg til å begynne å trene igjen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kvalm, men jeg gikk rett inn i de gamle buksene mine da jeg kom hjem fra sykehuset... Magen henger bittelitt over, men det tror jeg er huden som er slapp, og det må jeg nok leve med... Med førstemann gikk jeg derimot ikke inn i de gamle buksene, så da måtte jeg kjøpe noen nye...

Jeg tror jeg er litt bakvendt, for nå da jeg gikk gravid så sa alle sammen at "fødsel nummer to blir myye lettere enn den første!!" Det slo liksom ikke helt til, denne fødselen var myyye verre!!

Og alle sa at "du må nok slite mer for å få vekk magen og ekstra vekt denne gangen," men det stemte heller ikke... Magen forsvant med en gang, og jeg raser ned i vekt!

Kanskje det med vekta er kompensasjon for at fødselen var tøff?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk i mammabuksene de første to ukene, men fikk tilbake to bukser mamma ikke gadd å sy om til mammabukser i våres, og de kommer jeg rett inn i. Det er faktisk bedre plass i dem nå enn før jeg ble gravid.

Gleder og gruer meg til vekta hos legen min på 6-ukers kontroll, om jeg har gått ned eller om jeg ikke har gjordt det... =) Får vente tre uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...