Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei Har en liten på 2mnd. Har lest meg til at de kan ha avføring hver dag i starten, det har min lille jente til nå hatt masse av, flere ganger daglig... Jeg har også lest at de etterhvert har en gang i uken.... nå har hun derimot hatt enkelte dager uten, i helgen hadde hun to dager uten, og da det endelig kom var det enorme mengder.... spm mitt blir da: når går de over fra daglig til mer sjelden? bør jeg bekymre meg over at hun ikke har avføring enkelte dager, det er plenty med våte bleier og hun virker ikke særlig plaget. Det er også nok av luftavgang..... Vektoppgangen er også grei....
mamma`n te Kaja Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hvis hun får mm trenger du ikke bekymre deg i det hele tatt.. Mener å ha lest at det kan gå 14 dager mellom hver avføring uten at det er noe farlig.. er visst umulig å bli forstoppet på mm.. Avføringsmønsteret er nok veldig forskjellig fra baby til baby... Høres ut som du bare kan slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå