Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem kaker serverte dere i dåp og hvor mange kaker hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var 15 stk og hadde 5 kaker : marsipankake, ostekake, nøttebunn, vanlig kremkake og en sjokoladekake:)

Skrevet

Vi var 13 stk og hadde en kvæfjordkake, en suksessterte, en sjokoladekake m/vaniljekrem og en bløtkake + multekrem.. ble ALTFOR mye men :)

Skrevet

Vi blir 30 og skal ha kransekake, marsipankake, sjokoladekake og ostekake. Altså 4 kaker. i Tillegg setter jeg fremm oppskåret frukt og en diger bolle med småsjokolader. Det får klare seg! :o)

Skrevet

Vi var 16 kakespisere og hadde fire kaker. Bløtkake, sjokoladekake, iskake og en med nøttebunn og vaniljekrem.

Det var akkurat passe.

Vi serverte Tapas før kakene. Falt i smak hos hele gjengen :o)

Skrevet

Vi var 14 voksne og to kakespisende barn, og hadde en gulrotkake, en bløtkake og en lukket valnøtt. I tillegg hadde vi karamellpudding. Ble rikelig til alle, og masse igjen...

Vi hadde forresten også tapas Elin, falt i smak her også! :)

Skrevet

vi var 14 stykker til mat og kaker, men fikk kakebesøk av flere tanter og onkler, fettere og kusiner av meg på kvelden (15 stykker), og vi hadde 7 kaker. en marsipankake, en gulrotkake, en daimiskake, en verdens beste, en ostekake, en rullekake og en kransekake. ble ALTFOR mye for oss storspisere!! har spist kake i to døgn nå (hadde dåp i går), og har fortsatt masse igjen.. :) men jeg er sånn at jeg heller har litt for mye enn for lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...