Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hvem kaker serverte dere i dåp og hvor mange kaker hadde dere?
Moi_ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Vi var 15 stk og hadde 5 kaker : marsipankake, ostekake, nøttebunn, vanlig kremkake og en sjokoladekake:)
mamma`n te Kaja Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Vi var 13 stk og hadde en kvæfjordkake, en suksessterte, en sjokoladekake m/vaniljekrem og en bløtkake + multekrem.. ble ALTFOR mye men
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Vi blir 30 og skal ha kransekake, marsipankake, sjokoladekake og ostekake. Altså 4 kaker. i Tillegg setter jeg fremm oppskåret frukt og en diger bolle med småsjokolader. Det får klare seg! )
Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Vi var 16 kakespisere og hadde fire kaker. Bløtkake, sjokoladekake, iskake og en med nøttebunn og vaniljekrem. Det var akkurat passe. Vi serverte Tapas før kakene. Falt i smak hos hele gjengen )
MintCondition Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Vi var 14 voksne og to kakespisende barn, og hadde en gulrotkake, en bløtkake og en lukket valnøtt. I tillegg hadde vi karamellpudding. Ble rikelig til alle, og masse igjen... Vi hadde forresten også tapas Elin, falt i smak her også!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 vi var 14 stykker til mat og kaker, men fikk kakebesøk av flere tanter og onkler, fettere og kusiner av meg på kvelden (15 stykker), og vi hadde 7 kaker. en marsipankake, en gulrotkake, en daimiskake, en verdens beste, en ostekake, en rullekake og en kransekake. ble ALTFOR mye for oss storspisere!! har spist kake i to døgn nå (hadde dåp i går), og har fortsatt masse igjen.. men jeg er sånn at jeg heller har litt for mye enn for lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå