Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg er ikke helt fornøyd med min jormor jeg. Hun svarer på at jeg spør om slik at jeg forstår, men hun er liksom ikke noe hyggelig.. Jeg var med min søster på helsestasjonen for noen dager siden for ønnen hennes skulle ha en vaksine, å da traff jeg henne der. Hun var borter å titta på vegar, men hun sa ikke hei eller noen ting enda jeg hilste.... Er et lite sted jeg bor på så jeg synes likspm det er litt pinlig å spørre om å få bytte jormor også...
2barnsMamma28 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 har det samme problemet som deg, min jordmor er så overfladisk, og sier ik noe utenom at jeg spør. utrolig distre er hun og.... jeg bor og på ett tettsted, så vanskelig bytte, også fordi det er bare vikarer der nå og vanskelig få noen time. tenkte faktisk på høre om få en ny i en av de nærmeste byene jeg!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Det er viktig at kjemien stemmer... Tror ikke det ville være første gangen noen byttet henne ut uansett, sånn er det bare. De er vel vant med det. Tenk på at hun har nok så mange "kunder", at hun kommer nok ikke til å bry seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå