Gå til innhold

Ikke tante som er på vei veeel!!?? :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

neeei - håper ikke det, Netta! Vi som har ikm sånn ca samtidig og skulle få spire i lag! Det går ikke an. Basta! Og det sies jo at mensmurringer like gjerne kan komme selv om man er gravid, så..

har ikm til helga, og kjenner ikke noe ennå, men er litt sånn smådeppa likevel. Ser at *alle* med ikm denne uka kjenner seg kvalme, har stikkinger i nedre del av magen og har ømme pupper. Tenker at alle kan vel ikke være så heldige at de er gravide vel? og det betyr vel at noen av oss ahr falske symptomer. Og det kan like gjerne være meg...

Hvordan kan man unngå at dette med babylaging og bimming ikke tar helt overhånd i hverdagen? Får nesten ikke gjort annet på jobben, jeg, hehe.

Jøss, ble litt lengre enn planlagt dette *rødme*. Uansett. jeg heier på deg!

Koselig med langt svar da :))

Nei, det GÅR faktisk ikke an!! Kryss fingrene for meg, så kanskje dette bare er "gravid-murringer" ;))

Må ikke være deppa, går det ikke nå så er det ny sjanse neste gang :) Jeg er så spent her at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg... Og at dette er besettende,-det stemmer!!! Huff.. Glemmer nesten at jeg er på jobb jeg :-o Skulle ha gjort 1000 ting, så jeg bør se å bli gravis slik at jeg kan jobbe igjen :P Hehe...

*Håpe at alle 47-jentene er gravide denne gang* :)))

47-jente her også...! I mitt tilfelle kommer aldri murringene før jeg har spottet i 2 dager og TR setter inn for fullt. Men nå er vi vel forskjellige da, alle sammen... Jeg slenger meg med på symptom gjengen denne gangen-syns jeg kjenner alt mulig rart men det har jeg gjort før :) Håper det er denne gangen det klaffer, men skal se den positive siden av det hvis det ikke gjør det i disse julebord-tider. Lykke til til dere!!

hehe, flinke jenter som tenker positivt. jeg blri vel ikke sånn kjempeskuffa hvis det ikke klaffer, er abre i 1 pp, så det er ikek så big deal. Det er vel egentlig verst emd at jeg brukes å VNAVITTIG mye tid på dette!

Oj! jobbdagen er ferdig nå, så jeg får logge av og rusle hjemover. Skal trene i kveld, det pleier å hjelpe mot lett sutrehumør.

God ettermiddag til dere begge!

Hehe.. Godt å høre at det er flere av oss som glemmer tiden på jobb da ;))

Vel.. Jeg blir nok skuffa jeg og, om tanta kommer, til tross for at det er bare 1 pp, man håper jo så sterkt her... Men det er bare å komme seg på beina og prøve igjen :) Og ja, nyte julebord-tidene ;))

Kose deg på trening!! Det skal jeg imorra.. Så får jeg noe annet å tenke på :D

Ha en fin kveld :))

Annonse

Heei vennen :))

Er på jobb til åtte idag..... Laaang dag ja... Genial side dette her ja!! Må si det er litt besettende ;) Morro å møte så mange som er i samme situasjon som oss!!

Hyggelig å høre at vi har IKM på samme tid da, så kan vi vente i sammen :P Må si at tante er meget uønsket i vårt hus nå ;)

Stor klem*** fra

Ååå jeg hadde byttet bort all verdens godsaker bare for å få lov til å få en bitteliten;)

Hadde egentlig ikm 17 men iom at jeg har tullesyklus så har jeg utsatt min egen ikm med en uke;) hehe

Elsker denne sida;) Får svar på alt uansett å dumme ting vi spør om. Også er vi alle i samme båt;)

Vi får følge hverandre her inne siden vi ikke kan gjøre det på utsiden!! hemmelighemmelig;) Og ikke et ord har kommer fra min munn så der kan du ta det helt rolig! Fikk mld di om en hysterisk sambo...

Får håpe den sitter for begge;) Så kan vi trille rundt på gullungene sammen til sommeren;)

Jess da!! Godsaker er ingenting i forhold til den gode "lille saken" vi ønsker oss ;)

Er selv litt usikker på min syklus, men om ting skal være som de vanligvis er, så skal symptomene komme en av disse dagene, og tanta rett i hælene.. Jeg hadde symptomene igår, så jeg er spent spent... Tenkte å teste på torsdag jeg.. *skummelt* :)

Flink jente som holder på vår hemmelighet ;) Hehe.. Jeg fatter ikke hva han er så redd for :P Men skrekken er vel at det skal komme til familien hans før vi rekker å fortelle dem det på vår måte.. Paranoide lille kjærsten min :)

Så koselig det hadde vært og gått gravide sammen da... *sukk* Kjøpt bebi klær og... Holdt sammen om vi blir tvunget med på fest av festgale venner og... *kremt* Jahh.. No sånt no :) Trilla sammen på sensommeren og :DD

*krysse fingre og tær*

Måtte den sitte denne gangen snuppa, det unner vi alle deg!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...