Gå til innhold

Gledelig jordmor besøk i dag!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 2 og er nå 15+6 uker på vei. Jeg og sambon min har kjøpt baby watcher og har hørt fosterlyden siden uke 8, men gledet oss alikevell til å høre den hos jordmor i dag. Hun mente at vi var meget helige som hadde hørt fosterlyden så tidlig som uke 8, for det var ikke ofte en kunne det sa hun. Hun spurte om jeg hadde kjent noen bevegelser fra den lille og det har jeg, har kjent det snart i 2 uker. Sambon min sa at han også hadde kjent det opptil flere ganger og at vi kunne se det uttapå magen, men det var alt for tidlig sa hun, så det måtte være luft som hadde lurt oss. Men da hun skulle høre etterfosterlyden begynte den lille å sparke skikkelig, slik at dunåde kjente det og så det med sine egne øyne.. Da begynte hun å le og sa hun aldri hadde sett fosterbevegelser uttapå magen så tidlig før!:) Hun lurte på om vi kunne komme tilbake til henne etter ul den 5 des slik at hun fikk høre hva legene der sa, ble veldig spent sa hun.. Så denne dagen var gledelig synes jeg, god å få bekreftet at det er den lille som gir så kraftige tegn fra seg!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig spennende da :)

kjempe gøy å vise det til henne at dere faktisk hadde rett :)

Skrevet

Så moro!!!

Jeg lengter fortsatt etter de første sparkene..... Selv om jeg er 2. gangs - Har jeg ikke kjent noe enda:( Er 17+2 i dag.

Tenker bare - Kan du være lengre på vei enn du tror kanskje???

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg har kommet lenger, men regner med min termin stemmer. Var på ul i uke 7, og da sa de at min termin stemte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...