Gå til innhold

Da har jeg kjøpt hostesaft!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det gjør susen neste gang. Har eggløsning rundt den 1. desember, og håper vi får en fin julegave i år; nemlig, en spire =)

Masse lykke til alle sammen. Dere er en utrolig god gjeng!

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Går det ann å spørre hvilken hostesaft du har kjøpt?

Hvor mye og hvor ofte skal du ta det?

Når skal du starte å ta?

Har nemlig tenkt tanken selv...

Skrevet

Såklart det går ann å spørre =)

Skal vi se... Solvipect heter den, og er slimløsende. Jeg fikk ihvertfall tips om den. Kostet 40,- kr...

1 skje, 3-5 ganger daglig, står det her ang. hoste. Så jeg skal vel ta 2 ganger daglig fra noen dager før eggløsningen min som er rundt den 1. desember, og til 5 dager etter eggløsningen min.

Dato: 30. november-7. desember da kanskje... Får se om jeg liker den =) Noe mer du lurer på?

Klemmer

Skrevet

Hmm..jeg har hørt at det av en eller annen grunn ikke skal tas etter el! Men håper det ikke stemmer..mye enklere å holde styr på hvis man kan fortsette litt etter el også.

Skrevet

Står på flasken at det ikke gjør noe å ta denne hostesaften under graviditeten eller ammingen. Men hvis du tenker på el-slimet så har du vel kanskje riktig. Det blir kanskje for tynt slik at egget ikke vil feste seg der det skal? Kanskje jeg ikke skal ta så lenge da...? =)

Klemmer

Skrevet

tusen takk LailiaWish, Fikk de svarene jeg trengte nå. Da e det bare å komme seg ned på apoteket til neste el. Hvis ikke tanta reiser bort foe en stund da.. :o)

Skrevet

Lykke til da, snuppa. Krysser fingre og tær på at det går din vei neste gang =)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤XXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Tusen hjertlig....Ønsker deg også lykke til med prøvinga. Må vi begge få de beste julegaven ei jente kan ønske seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...