Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Håper det gjør susen neste gang. Har eggløsning rundt den 1. desember, og håper vi får en fin julegave i år; nemlig, en spire =) Masse lykke til alle sammen. Dere er en utrolig god gjeng! Klemmer
O.Brumm. Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei på deg. Går det ann å spørre hvilken hostesaft du har kjøpt? Hvor mye og hvor ofte skal du ta det? Når skal du starte å ta? Har nemlig tenkt tanken selv...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Såklart det går ann å spørre =) Skal vi se... Solvipect heter den, og er slimløsende. Jeg fikk ihvertfall tips om den. Kostet 40,- kr... 1 skje, 3-5 ganger daglig, står det her ang. hoste. Så jeg skal vel ta 2 ganger daglig fra noen dager før eggløsningen min som er rundt den 1. desember, og til 5 dager etter eggløsningen min. Dato: 30. november-7. desember da kanskje... Får se om jeg liker den =) Noe mer du lurer på? Klemmer
mamman til snupp Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hmm..jeg har hørt at det av en eller annen grunn ikke skal tas etter el! Men håper det ikke stemmer..mye enklere å holde styr på hvis man kan fortsette litt etter el også.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Står på flasken at det ikke gjør noe å ta denne hostesaften under graviditeten eller ammingen. Men hvis du tenker på el-slimet så har du vel kanskje riktig. Det blir kanskje for tynt slik at egget ikke vil feste seg der det skal? Kanskje jeg ikke skal ta så lenge da...? =) Klemmer
O.Brumm. Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 tusen takk LailiaWish, Fikk de svarene jeg trengte nå. Da e det bare å komme seg ned på apoteket til neste el. Hvis ikke tanta reiser bort foe en stund da.. )
Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Lykke til da, snuppa. Krysser fingre og tær på at det går din vei neste gang =) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤XXXXXXXXXXXXXX
O.Brumm. Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Tusen hjertlig....Ønsker deg også lykke til med prøvinga. Må vi begge få de beste julegaven ei jente kan ønske seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå