#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har kjent liv siden uke 13 og helt til nå.Er i dag 17+3 men har ikke kjent noe liv siden fredag.(Kjenner småe bobler som sprekker)Men har ikke gjordt det nå på et par dager.Har prøvd og drikke iskaldt vann og spise sjokolade.Men funker ikke.Er det noe grunn til at jeg skal bekymre mer?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 nei tror nok ikke du skal uroe deg! du er jo ikke så langt på vei enda,har hørt man ikke skal kjenne regelmessige spark før uke 28 eller noe men det er nok sikkert litt tull..?? men i begynnelsen er de så uregelmessige at det trenger ikke komme hver dag...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 har hørt fra uke 24 jeg.Men litt engstelig siden jeg har kjent det hver dag.Men sikkert ikke no farlig.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Det tror jeg ikke. Jeg kjente også liv tidlig, men det har vært litt fra og til. Nå kjenner jeg det så å si hver dag, men det er jo ikke så kraftige spark, så babyen må helt sikkert ligge riktig for at vi skal kjenne det. Er også 17+3 (Fredag er det UL:)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Tror ikke du trenger å være redd jeg begynte ikke å kjenne noe før jeg var i uke 23... Å de sa til meg at det ikke gjorde noen ting....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 så spennede da.Har ultralyd den 1des jeg.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hei. Tror heller ikke du skal bekymre deg. Var nettopp hos Jordmor, og hun kunne fortelle meg at fra og med uke 24 skal man kjenne spark hver dag. Å det er jo enda noen uker til du er der. Det kan være at småen har snudd seg og du ikke kjenner det så godt lenger. Alt er nok helt i skjønneste orden! =) Lykke til videre i svangerskapet! Klem fra
Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Du kan jo ringe legen din å spørre han/henne eller jormor... kanskje du får komme så de hører etter hjertelyden...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2006 tja kanskje jeg venter litt med det.Vær der når jeg var 15+6 og da ville jordmoren ikke høre etter hjerte lyden..mente det var alt for tidlig.Men er sikkert ikke noe farlig.Er ganske rolig selv.,værst med samboern..litt mere bekymret han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå