Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei, Vår sønn er nå 1år og 8måneder. Vi har lyst å slutte med smokk nå, men er usikre på hvordan gjøre det best mulig for han...Han er veldig glad i smokken sin. Idag bruker han den bare i senga når han skal sove. Alle tips mottas med takk!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hehe, første jeg tenkte var å gi den til nissen, men kanskje han er for liten til det? Her i huset skal vi gi smokken til nissen neste jul, da nærmer han seg 3 år.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Hvorfor kan han ikke få lov til å kose seg med smokken når han sover?? Sønnen min skal få ha sovesmokk til han er 3 år, da skal vi gi den til en eller annen. Han bruker den ikke på dagen lenger. Harihvertfall ikke samvitttighet til å ta den fra han enda. Ser heller ingen grunn til det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jenta mi er 19mnd og bruker smokken bare når hun sover og det skal hun få lov til en stund til (men max til hun er 3, helst før). Har begynt å tenke litt på hvordan vi skal gjøre det her også, og jeg har tenkt å fjerne en smokk av gangen (hun har 2 i senga - sutter på den ene og koser med fingrene på den andre), og så ta bort den andre etter hun har sovnet, og så se om jeg kan ta den helt bort. Venter vi til hun nærmer seg 3 så leste jeg om "smokke-treet" i nærheten av her jeg bor, så da henger vi den der. Snupp har to søskenbarn som har brukt smokk til de var GODT over 3 år og det vil jeg gjøre MYE for å unngå her i gården )
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Min sønn er 20mnd, og bruker smokken kun når han sover (han legger den ifra seg i sengen selv) og når vi kjører bil! Om han finner er smokk i huset, løper han opp på rommet sitt, og kaster den i sengen! Tenkte han skulle få gi sine til Kaptein Sabeltann rett før 3års alderen (om han vil ha smokk så lenge da...)
en bergenser & en texaner Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Dere kan jo begynne med å klippe et lite hull i den (klippe bort enden). Vet om flere som da har mistet interessen for smokken da. Men ideen om å gi den til kaptein sabeltann, fen er jo bare helt konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå