Gå til innhold

Presentere seg selv :) go ettermiddag jenter..

L<3E<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen

Får skrive litt om meg selv da....

Er 22 år og bor på Flateby i Enebakk. Der jeg bor med min samboer/forlovede....vi hadde tenkt å gifte oss til sommeren...men det må vi nå utsette ett år, da vi venter en liten en til sommeren Juni/Juli.

Går nå i min 9 svangerskaps uke og den lille var selvfølgelig planlagt, og vi gleder oss masse. Vi begge har fast jobb og eget hus.

Dette blir mitt førtse innlegg på BiM, har smugkikket litt i to uker siden jeg mistenkte at jeg var gravid, og nå har jeg tatt testen som viste positiv..

Jeg er 17 år gammel, bor like utenfor Oslo i et bokollektiv med tre andre jenter. Jeg er yngst av 5 søsken. (Har søstre på 29 og 27 og to brødre på 24 (tvillinger))

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, så det er litt skummelt enda kan man si... Jeg er ifølge BiM 6 uker på vei.

Jeg er sammen med pappan til babyen, han er også 17 år, og han bor ikke så langt fra meg (20 minutter å gå bare).Han bor hjemme hos foreldrene sine og Vi har vært sammen i 1 1/2 år nå..

I dag skal vi fortelle foreldrene hans..

Mamamn min er død, og pappa og jeg har ikke noe godt forhold, (han drikker en del) så jeg vil drøye litt med å fortelle han...Dessuten bor hele familien min et stykke unna, så jeg tror vi tar turen dit neste helg og forteller til han og søknene mine. Vil ha litt mer tid før jeg som liksom er "babyen" i familien kommer med en sånn nyhet...

Annonse

Jeg er 17 år og er 6+6 på vei :) Har termin 18. juli ca. Babyen var ikke planlagt, gikk på p-piller og var flink til og med - men abort er ingen utvei for meg. Er sammen med verdens snilleste kjæreste, som også er min forlovede, bestevenn og samboer :) Han gleder seg også kjempe! Han har fast jobb og tjener helt greit, mens jeg har sluttet på skolen og ikke har vært smak nok til å skaffe meg jobb enda. Er litt usikker på om jeg bør det i det hele tatt, da jeg er så utrolig kvalm om dagen - er ikke sikker på om jeg orker noen jobb i det hele tatt :-/ Begynner på salg og service til høsten da, så vi får stipend osv. :) Blir hardt å begynne å studere allerede når babyen er ca en måned, men skal snart snakke med rådgiver så jeg får gått opp som privatist.

heisann

jeg er 21 år. har en nydelig gutt som fyller 3 i januar, og venter en ny liten prins i april :)

min sambo er 33 år, så det er litt forskjell i alder.. menmen.. vi har det så bra atte.. vi holder på å bygge hus som er ferdig i januar/februar. det er et stykke utenfor stavanger.

jeg har tenkt litt på om gutten vår skal hette milo.. men så sa sønnen min her en dag at - lillebroren min hette kasper!!!

det har verken jeg eller min samboer snakket om før så jeg måtte le litt av han da.. men jeg tror faktisk vi kommer til å kalle han det.. litt gøy at det er storebroren som har kommet på navnet liksom :)

så det var litt om meg/oss :)

hei & velkommen=)

jeg er 18år, og er gravid i 32uke.. har termin den 29januar, og dagene går helt utrolig sakte!

er forlova med verdens beste kjæreste, som gleder seg veldig mye til og bli pappa=)

i juli i år bestemte vi oss for og selge alt vi hadde, bil, møbler osv, og flytte til Bergen. vi kjenne INGEN i Bergen, så er litt skummelt egentlig. har ingen barnevakter eller noe i nærheten når vi trenger det.. men håper det går bra=)

nå har vi fått oss ny bil og leilighet, og venter egentli bare på lille-gull=)

til neste år så begynner jeg på frisørskolen, og sambo, snakker om og ta noen fag på universitetet=)

er for tiden arbeidledige..

hm... ja-a, var vel alt det egentlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...