L<3E<3 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 siden jeg er ny her, tenkte jeg at det hadde vært greit at dere sa litt om dere selv, sånn at jeg blir litt bedre kjent..?!! . klem
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Der ja du hadde laget en tråd du. Hihi, vent litt så skal jeg skrive om meg selv... =)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg er ei jente på 19.5 år som ble prøver nå i slutten av august. Sluttet med pillene da, men begynte ikke å prøve skikkelig før i september, så er nå i min 3. prøveperiode. Har eggløsning rundt den 1. desember, så da skal det koses ja =) Hvis det blir spire da, så vil det vises midt i eksamenstida mi :-) Håper jeg ikke blir dårlig da... Menmen vi får nå først se om det skjer noe... Mine foreldre er skilt så jeg ble født på en liten plass i Møre og Romsdal. Men bor nå egentlig oppi Gudbrandsdalen. Mamma flytta dit med meg når jeg var 6 år... Og der traff jeg min utkårede for snart 2.5 år siden, og vi forlovet oss i jula. Så det perfekte nå hadde vært å få en spire i julegave =) Nå går jeg på høgskole og utdanner meg til barnevernspedagog... eller, skal ihvertfall gå dette første året her i Volda på Sunnmøre, så får vi se hva som skjer. Blir jo permisjon hvis det blir baby =) Hvis jeg ikke blir gravid iløpet av 2 måneder nå, så kommer vi til å vente med å prøve til april/mai, så vi får ungen tidlig på året, og ikke i desember. Synes det er litt sent... Så kjedelig å være den siste i klassa som blir 18 år ;-) Hihi... Fortell litt om deg selv du også da... Klemmer
L<3E<3 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 jeg er 18 år, blir 19, 10.feb. jeg er i min 2pp, og jeg/vi venter spent på testingen denne mnd... håper det har klaffet denne gangen.. jeg og samboeren forlovet oss 12.09.06:) så det er ikke så lenge siden... jeg er lærling i omsorgsfaget, trives kjempe godt med det.. samboern min har en sønn som blir 5år 2 juledag, han er til oss i helgen og i feriene:) kjempe søt unge:) jeg kommer fra en liten plass i sør-trøndelag der har jeg bodd hele livet mitt, sammen med mamma å pappa + min kjære lillesøster. klem
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Hei (og velkommen hit forresten) Jeg er en jente på 19 år. Jeg har en bitteliten datter som ble født 16 uker for tidlig. Vi får henne hjem i desember, nå er hun for tiden hjemme på dagspermisjoner Jeg bor i et lite hus sammen med min forlovede ikke så langt fra grensen i sverige. Den eneste familien jeg har er mamma, og svigerfamilien da som er noe større (og noe mer irriterende ) Nå har smarte lille meg klart å bli gravid igjen da, så jeg har foreløpig termin 18.juli =) men tror jeg blir satt noe fram. Ellers er jeg oppvokst i Asker/oslo...Min utdanning er vgs almennfag, og jeg har ingen planer foreløpig å studere videre...men vi får se. nå får jeg jo to-tre år framover med to bittesmå barn da :-) Håper du føler deg like velkommen her som jeg har gjort! Vi er stort sett en veldig hyggelig gjeng her =) klemmer fra
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Musa88: Masse lykke til fremover med testing, osv. Håper det blir en baby på oss =) 87_Jenta: Lykke til med alt du også. Med lille nydelige Nora Sofie og den nye spiren. Dette klarer dere finfint. Dere er så utrolig tøffe!!! Klemmer
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 hei hei:) jeg er 17 år og fra lørenskog. venter en guttebaby 28 januar:) jeg leier hybel hos mammaen min:p barnefaren stakk da jeg var 12 uker på vei. lillegutt var ikke planlagt så det kom som et sjokk. jeg angrer ikke på valget jeg tok når jeg valgte og beholde ham, elsker han så sinnsykt mye! første året på vgs gikk jeg på natur linje:p gk. nå har jeg et "fri" år. begynner vel på skolen til høsten igjen. da skal jeg kanskje gå helse og sosial..ikke helt sikker ennå..
snart5bare89 Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Hei hei og velkommen. Jeg er en 17 år og kommer fra Bergen. Jeg venter en liten jente den 4.desember hun var ikke planlagt men veldig ønsket! Jeg og kjæresten min leier hybel hos mamma... Jeg går 2 året på økonomiske og admenistrative fag.. Har permisjon nå, skal tilbake på skolen januar 2008. Det blir sikkert tøft men skal klare det.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Heihei ) Må vel fortelle litt om meg selv jeg også da:p Jeg er 18 år og bor i Trondheim for tiden. Jeg og sambo har kjøpt oss leilighet 8 mil unna, så flytter dit den 1.januar ) Jeg gikk almennfaglig påbygging til forrige uke.. Men det ble for hardt med bekkenløsninga mi at jeg har gått ut i permisjon fram til fødselen nå! Litt deilig egentlig..) Jeg er nå 24 uker på vei, og venter lille Emil den 12.mars! =D
VinterSol+2 Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 heihei, og velkommen hit! Jeg er 22 år, og venter min første i juni/juli. Er gift og studerer på notodden. Kommer fra Vestfold. Kjærsten studerer også. Leier et crappy hus på crappy Notodden, men det er jo en "mellomlanding" så det går vel for en periode:) Er fryktelig trøtt om dagen, og det er ikke særlig moro med skole og deltidsjobb, men som noen sa til meg inne på 1.tri; husk at alt du gjør, det gjør du for den lille! -Det motiverer en del ,iallefall! Når jeg en gang blir stor, håper jeg på å kunne bli produktdesigner/industridesigner. Drømmen er selvfølgelig å kunne leve som kunstner, men det er nok ikke realistisk:) Gruegleder meg til den lille kommer, det blir en ny tilværelse!! Heldigvis er mannen min en fantastisk fyr som stiller opp 120%. vet ikke hva jeg hadde gjort ellers. stor beundrer av unge alenemødre jah!
LisaColli Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 litt om meg også da: hihi:) jeg er 21 år (om to uker ) og samboern min er 23. vi har vært sammen og bodd sammen i 1 år og 6 mnd ca nå. ble gravid på pillen først, ikke planlagt, men mistet i uke 6. da bestemte vi oss for å prøve ble gravid 2 uker etter jeg mista, og har nå termin 23 januar. får ei lita jente (håper jeg, ellers blir det en femi gutt med mye rosa), de har hvertfall sagt det på 2 ul nå hun skal kanskje hete Nathalie. er for tiden student og sykemeldt fra ekstrajobben min pga bekkenløsning. født, oppvokst og bor i trondheim!
Tulletutta Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Får vel kanskje skrive inn på her eg og sånn at eg kommer tilbake. Har vert gravid ,men mista i uke 7. babyen var planlagt så det var vont har nå gått ca 2 mnd-er siden skal begynne å prøve igjen når eg her ferdig for denne gangen med mensen. Eg kommer fra ein liten plass som ligger mellom bergen og haugesund. Går som lærlig i omsorgsfag jobber for øyeblikket i hjemmetjensten, har tenkt å bli vernepleier etter noen år å ha jobbet som omsorgsarbeider. er samboer og forlovet skal gifte oss sommeren 2008 (lenge til ikkje sant). gleder meg til det og til at vi skal bli foreldre. Ja, det var vel meg trur eg. he he.
gnagsår Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Hei Er nå i 24 uke, og har termin 19 mars! Er fra finnmark og leier hus sammen med samboeren min!
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 22. november 2006 #14 Skrevet 22. november 2006 hei, å velkommen! Jeg er 19 vemter en pike om ikke så lenge.. 9 desember! Jeg er ikke sammen me farn og hun var lagt i fra planlagt, men elsker prinssesa mi mere en noe annet her i livet! Hun er meget velkommen;) Driver og flytter fortiden.. Kommer fra trondhiem, og har jobbet på britannia hotel det siste året! :)
Pimmini Skrevet 22. november 2006 #15 Skrevet 22. november 2006 Hei hei.... Jeg er 24 år og kommer fra Oslo. Vi har en datter på snart 2,5 år fra før (var mye her inne da jeg gikk gravid med henne - var 21 år da....så er litt svak for ung og gravid siden....selvom jeg ikke er sååå ung lenger...he-he....). Føler meg som en ung snart tobarns mamma da - vår neste lille jente (i følge ultralyd) kommer i januar. Jeg og samboer ble sammen på videregående, da jeg var 17 og han var 18. Så vi har vært sammen en del år nå (men er kun forlovet). Vi har nylig kjøpt oss rekkehus, så vi driver å pusser opp litt....blæ!!! Også har vi to små hunder - så vi er sånn veldig familie!! Ellers er vi begge i full jobb (heldig jeg - ikke vært syk noen av svangerskapene) og datteren vår går i barnehage. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster om dagen, og er veldig opptatt av å kysse på magen min:) Mammas hjerte smelter da:) Lykke til med prøvinga - håper du får en liten spire veldig snart!!
Gjest Skrevet 22. november 2006 #16 Skrevet 22. november 2006 Og meg da... Jeg er straks 19 år og bor på Gjøvik. Min samboer er 25 og er en fantastisk Vestlending.. Vi har nettopp kjøpt oss hus, her på Gjøvik og skal flytte dit 1.des. Og to månder senere kommer jenta vår til verden.. Hun var ikke planlagt, men er hjertelig velkommen. Vi gleder oss utrolig! Jeg ble ferdig med VGS og skal begynne som lærling (helsefagarbeider) når jeg er ferdig med permisjonen.. Samboeren har fast jobb og er landsbrukmekaniker. Vi er en lykkelig liten familie! lykke til alle sammen her!
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 22. november 2006 #17 Skrevet 22. november 2006 Jeg er ny her jeg også, er 18 år å kommer fra en bygd utenfor ålesund. Jeg går på vgs, men er ferdig til sommeren. Samboer er like gammel som meg å går også på skole. Vi leier leilighet og prøver så smått å bli gravide... Hadde vert gøy vist de klaffa denne mnd, ikm uke 48.. Ihvertfall, lykke til alle sammen med prøving å svangerskap
Reem Skrevet 23. november 2006 #18 Skrevet 23. november 2006 Hei. Er 21 år og kommer fra Kristiansand. Er gift og har nettopp flyttet ut av landet. Har ca. tre uker til termin den 13. desember. Gleder meg masse, men dagene går jo sååå sent. Litt rart å være i et varmt land nå når det er kaldt og jul i Norge. Gruer meg litt til fødselen og kunne ønske min familie var her, men min kjære er her og hans familie så det skal nok gå fint. Håper dere alle har det så veldig bra og lykke til med deres svangerskap og kommende babyer. Stor klem til dere
Gjest Skrevet 23. november 2006 #19 Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg er 19år og bor i Skien sammen med min forlovede, han er 24år. Lille Mathias kommer ca. 18.mars )
LilleVero Skrevet 24. november 2006 #20 Skrevet 24. november 2006 heihei.. jeg er relativt ny her jeg også, så jeg tenkte at dette kanskje var en fin tråd å bli litt bedre kjent med andre unge og gravide på.. Jeg er ei jente på 18 år, fra moss i østfold.. Jeg er 7 uker på vei og er egentlig ganske redd.. jeg bor sammen med kjæresten min i fredrikstad.. vi har fått mye kritikk pga graviditeten.. han er 11 år eldre enn meg, og dette har føt til at de fleste av gamle venner og familie(hos oss begge) har dolket oss i ryggen.. så jeg sitter med litt blandede følelser.. : er det egentlig verdt det?? men jeg satser på det beste. både jeg og samboeren min er gode katolikker, så en abort er uaktuellt.. masse hilsen fra meg:)
Lapez Skrevet 24. november 2006 #21 Skrevet 24. november 2006 Hei og velkommen musa88=) Jeg er 18,min samboer er 22. Vi fyller begge år tilig på nyåret nå å vi venter vår første 04 mars 2007! Prinsessa vår var planlagt!! Vi bor sammen her i Trondheim=) Jeg går skole og har en ekstra jobb, og min samboer er utdannet maler og jobber i tilegg som dørvakt på et utested kalt TigerTiger her i Trondheim. Spør om du vil vite mer, eller gå inn på hjemmesia mi å se: www.laprincessanuestra.piczo.com Lykke til med prøvinga, nyt det;)
L<3E<3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 24. november 2006 Hei:) dere er så kosli her inne:) føler meg liksom hjemme her jeg.. føler meg velkommen:) takk skal dere ha:) klem
Linda-Kristin=) Skrevet 24. november 2006 #23 Skrevet 24. november 2006 koselig hjemmeside <#>LaPez+Prinsessa<#> =)
deniz Skrevet 24. november 2006 #24 Skrevet 24. november 2006 Hei.....Jeg er 18, fyller 19 lille julaften og har termin 21 januar...... Sønnen min skal hete Leon.....Jeg er fra kristiansand og skal bli alenemamma.....Den lille krabaten inni magen min sparker og turner rundt inni magen min, spessielt morro er det når jeg skal legge meg for da er plutselig han lys våken.........Gled dere alle som ikke har kommet så langt!! hehe
Sandrapia&JuliaAlexandra Skrevet 25. november 2006 #25 Skrevet 25. november 2006 Hej hej.. Æ e 20 å venta den lille 6.april.. Bor på myre i væsteråln å trives her.. Snuske vorres va godt planlakt å æ har kjøpt hus lagme pappaen som e 24 år.. Vi har vært ilag over et år å ska førlov oss på nyttårsaften.. Klæmma t alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå