Gå til innhold

hjelp!!! klissvåt her

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

sitter her hos mamma på kjøkkenstolen og syntes det ble så klamt mellom beina..reiser meg opp og ja, buksa er våt og stolen er våt.. løp opp på badet og tok på bind, skal vente og se om det kommer mere så skulle mamma ringe opp.. oxo svir det oppi skjeden,....må ringe samboer... hjelp....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7157520-hjelp-klissv%C3%A5t-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer litt på det her ja.. hehe men sikkert ikke.. hehe må låne bukse av mamam her og den er ikke stor for og si det sånn en joggebukse i str m hehe... huff... skulle vente lit sa mamma med og ringe hehe

Var det ikke sånn at dagens bind funker altfor godt (suger opp alt og bindet er like tørt) og at det derfor er best å ta en klut eller noe? På sykehuset her bruker de store, grønne "tøyservietter", for da vises fuktighet så godt.

Jeg har noen store, gode Ikeaservietter her hvis du vil ha en, hehe.. grønne til og med!

LYKKE TIL!!!

Annonse

hehe..har lagt papir over bindet.. kjenner det drypper lit her.. men ikke så mye nå.. hmmmm sikkert bare lureri igjenn for f..... huff...

tror det ikek før jeg ligger på sykehuset jeg altså..

kansje jeg bare har tisset på meg?? hihi.. men det luktet sånn rart... hmmmm...mamam vil ikke at jeg skal stresse så hu mener jeg burde vente med og ringe.. hmmm..får vel stole på gammlemor..

Annonse

har ikke kommet noe i bindet enda.. men føler meg rar nedentil.. var jo på føden forrige onsdag pga kynnere de kommer til og bli lei av meg før jeg skal føde der oppe hehe... huff..får ringe opp snart... er så redd for og komme opp og få beskjed om at det bare var tynn utflod..og bli sendt hjem og at de bare ler av meg:( huff..

mamma mente at jeg skulle vente me og ringe ,først se om det kommer noe mere.... hu mener jeg er hysterisk her..hmmm...

vet ikke hva jeg skal jeg nå.. huff... får vel vente og se i en tim el noe... er ubehagelig og ha den trykkfølelsen nedentil men mamma sier det er normalt nå på slutten og at jeg må slappe av og se det ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...