Gå til innhold

i dag skal jeg ha EL iflg babyverden

Anbefalte innlegg

men fikk negativ test i morres, dette er 5 dagen som jeg tester negativt :(( lurer på om jeg kanskje skal teste meg senere i dag for å se om jeg har fått el da?

hva gjør dere andre som også har fått negativ el test? tester dere flere ganger på en dag eller bare en gang pr dag??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7157436-i-dag-skal-jeg-ha-el-iflg-babyverden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mas@nder

Jeg tester stort sett på ettermiddagen for jeg hørte at noen kunne få negativ på morgene og negativ på ettermiddagen.. Vet at du bare har syv tester, så enten må du ta en nå i ettermiddag og en i morgen ettermiddag - har du enda ikke fått el da så kjøp flere tester.. hvis ikke kan du vente til i morgen: får du positiv test i morgen må du bare hoppe i høyet så fort som mulig..

Jeg har ikke digital test så da ser man at EL er på vie (streken blir sterkere og sterkere) er det noe sånt på digitale tester eller er det bare enten eller?

heisann Geddy 6pp

lenge siden sist nå? går det bra med deg??

jeg testa rundt 16 tiden og den var også negativ buuuuu

har en test igjen som jeg skal ta i morra ettermiddag...er den også negativ så gir jeg opp orker ikke å kjøpe flere el tester !

ja enten eller når det er digital

er ikke noe strek som jeg skal se etter..bare en sånn vart greie som skal gå helt opp da har jeg EL

tror neppe jeg kommer til å kjøpe nye tester med det første, jeg gir opp snart :((

Hei du

har jobbet med huset så det har blitt litt mye utearbeid og lite bim.. dessutene er tiden fra tr til el rimelig kjedelig.. alt skjer på lørdager hos meg.. Først TR på lørdag, så venter jeg i 14 dager så kommer El (tar en el-test fredag og lørdag bare for å sjekke) så venter jeg i nye 14 dager og da er TR tilbake igjen (ja bortsett fra at nå skal den dama holde seg langt borte)

Men du, litt mer tålmodighet da.. (du er jo værre enn meg du:-) Klin til å kjøp litt flere tester er mitt råd: og ikke gi deg før du finner denne EL (den er der et sted veit du:-) Hvis ikke du blir gravid denne mnd kommer du til å angre for at du ikke sjekket hver dag.. Blir du gravid, kommer du ikke til å angre på at du kjøpte de uansett.. Alternativt kan dere jo ha sex hver dag, men det ikke alltid så enkelt det heller..

Krysser fingre for at du finner EL i morgen:-) og husk å vent med å ta den siste testen til ettermiddagen:-)

Annonse

testen i går var også negativ......og jeg har ikke kjøpt nye tester heller, og ja det stemmer det at vi hadde sex rundt 22:38 i går ja hehe. Men nå blir det ikke sex før til helga kan ikke ha for ofte heller vet du..

kanskje jeg skal bestille time hos legen jeg gikk hos da jeg var gravid første gang, han har jo sagt at Sander må jo få en søster eller bror det sa han da Sander var 2 mnd ! hehe..legen har jeg kjent i mange år, og han kjenner mine foreldre veldig godt også, så jeg er ikke redd for å snakke med han

Ps takk for at du bryr deg hvordan det går med meg :o)

klem

Det er bra dere tar sakene i egne hender.. hehe.. Aner ikke hva som er årsaken til at El ikke dukker opp. Har du helt regelmessig mens, hvis ikke kan jo også El variere..

Så bra at du er trygg på legen din. Ta en tur til han å få noen råd...

Nå går jeg inn i el-helga mi så da får vi bare håpe alt klaffer denne gangen:-)

Lykke til hos legen:-)

ja jeg har jo hatt regelmessig mens etter fødselen

fikk jo mensen etter 8 uker også!

sist var syklusen min på 31 så var den på 30,30 og 35..

men jeg har hørt at man skal regne el utifra siste mens periode

telefon til legen åpner ikke før kl 9 så da skal jeg ringe han å be å få snakke med han..

tar du også EL tester?

takk for lykkeønskningene

hei

må bare si at om jeg skulle fulgt babyverden sitt regnskap om når jeg har el så hadde jeg missa el hver gang...det stemmer ikke på meg i det hele tatt..jeg brukte 8 tester men så kjøpte jeg via billig-tester og da så det gjorde ikke så mye, var forberedt på å bruke alle 21 jeg;o)meeeeen er jo ikke alltid man har el hver mnd da...

kanskje den bare er forsinka denne mnd? jeg testa på morgen urin iaff det var det beste for min del=) uansett lykke til=)

Ja, jeg tar test bare for å sjekke om el er der.. Har alltid El på lørdag, så jeg tester torsdag, fredag og lørdag bare for å være sikker..

Ikke det at det har hjulpet så mye, for jeg har jo testet i i 5 av 6 pp uten resultat:-(

Men men.. det må vel klaffe en gang:-)

Da er vi i samme båt alle tre, jeg også er i min 6pp !!

ringte å snakket med kontordama til legen, og han skal ringe meg opp i løpet av dagen......

så du er så heldig som vet akkurat dag du har el heldiggris, jeg merker ingen ting når jeg har el..snufs..

Annonse

jeg får kjempe smerter når jeg har el..dvs jeg trodde det var el hgelt til jeg begynte å teste...det stemte da=) men jeg kunne jo ikke vite med sikkerhet før jeg hadde bekrefta det...min kommer ikke på samme dag, den kommer sånn hips om haps*ler* greit å merke den men fy hvor vondt det gjør og=( en mellomting kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...