Gå til innhold

Jøye meg.....

Anbefalte innlegg

Jeg skriver under på det her. Vi er alle forskjellige, og uttrykker oss på forskjellig måte. Jeg har likevel ikke oppfattet deg Sussa som frekk, og syns de stygge kommentarene du har fått er unødvendig. Litt storsinnet må man være her inne selv om man er gravid.

Klem og Lykke til med alt. ;o)

Fortsetter under...

Jeg har ikke blandet meg inn i de kranglene som har pågått men har lest en del. Det rare er jo at når en leser gjennom så ser en ikke alltid engang hva folk reagerer på en gang. Folk må jo få lov å spørre om hjelp og råd eller bare lure på om andre har opplevd lignende uten at andre skal begynne å slenge dritt.. Jeg ser at noen spørsmål blir tolerert av andre men når det er sussa som spør så har liksom ikke hun lov å spør om det samme.

Du ser jo her sussa at det er flertall av oss som støtter deg : )

Håper det kommer lysere tider nå fremover for deg og alle andre prøvere!

Har du ringt legen? Det er rart at du skal gå såå lenge over tiden ?! Jeg har en venninne som er gravid, hun hadde n liten blødning dagen etter IKM, og hun er gravid. Det kan jo ha vært en sånn blødning? Er ikke alle som kan ta graviditetstest hjemme heller. det har jeg lest her inne flere ganger.

Skal ikke gi deg falske forhåpninger nå, men hååååååper du er gravid : )

Sender litt babystøv til deg jeg å satser på at du får en fin julepresang!!

Gooooooe klem

:) Takk lucy! ja jeg vet det er maaange flotte jenter her inne som støtter meg..og nå ble d vist stille på de som hang meg ut og..kanksje d gikk opp ett lyst for dem? jaja..ikke vet jeg...

Har ringt legen ja:) Har hastetime torsdag...både gruer og gleder meg... blir vel en samtale og en blodprøve..men er en start ihvertfalL!

Tror tanta mi er kommet jeg da..har blødd litt mer i dag syns jeg.. så...men men..ingen krise..

klem:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...