Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte på salg for et par mnd siden ei dukke som heter Mirical Baby eller noe slikt! Hvordan er den? Kjenner dere til den? Jenta vår på 2 år 5 mnd skal få den til jul tenkte vi. Hun leker ikke med annet, kun dukke!

No begynner jeg å lure på om Baby Born eller Annabella er en bedre dukke for henne?

Hva mener dere?

Skrevet

Vi har hatt 2 slike og begge er ødelagte.

Jenta mi fikk en slik i 1 års gave (farmor ville så absolutt gi henne den). Tok 1 år før hodet falt av (i skjøten mellom hodet og kroppen).

Så tok hun over storesøster sin (stedatteren min, hun fikk den i 6 års gave. Men hadde da nesten sluttet å leke med dukker, så den ble ikke lekt så mye med av henne), den virket i 2 år, så sluttet den helt å virke.

Så jeg synes dukken er elendig. Den ble ikke behandlet hardt. Og den er behandlet likt som de andre dukkene hun har. Og de er hele ennå.

Hun fikk også en annen dukke i 1 års gave. En helt anminnelig dukke (som sikkert ikke kostet mere enn max 200 kroner). Den elsker hun. Har brydd seg mere om den enn miracel babyen. Det eneste som var stas med miracelbabyen var at den snakket (men den sier bare mamma, tror jeg). Var altfor tung, så hun gikk for lei av den.

Hun har også newborn baby, den er også bedre likt enn miracel babyen.

Hun likte de med "myk" kropp best. Men likte newborn baby fordi den var så liten og lett bevegelig.

Hun blir 4 år nå i januar og nå ønsker hun seg Amazing Amanda.

Babyborn liker jeg heller ikke, den er altfor "stiv" synes jeg, da er iallefall newborn baby bedre. Annabella kjenner jeg ikke til.

Men siden du allerede har kjøpt den så er det bare å gi den til henne. Den kommer garantert til å bli populær. Så får dere heller kjøpe en ny dukke når hun selv kan si hvilken hun ønsker seg.

Det er så mange dukker å velge mellom at jeg blir snart spø.

Skrevet

Jeg vet ingenting om disse dukkene. Men mannen min kjøper stadig babydukker til datteren vår i bruktbutikk. Alle har myk kropp, ingen snakker eller gjør noe som helst, men de er høyt elsket og meget håndtert, har vart så langt iallfall og kostet så å si ingenting.

Skrevet

vi har hatt denne miraceldukken i ett år nå. er blitt brukt flittig :)

Så jeg vil anbefale den jeg, er jo veldig morsom dukke da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...