mom-to-be Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Var akkurat hos jm og hun ville prøve å gjøre noe med disse lure-riene som ikke fører noe sted. Desverre fikk hun ikke så godt tak, så vet ikke om det vil hjelpe, men det var iallefall vondt og jeg begynte å blø. Skremmende å plutselig se det komme blod der nede etter å ikke ha sett det siden jeg hadde mensen før jeg ble gravid. Men vet jo at det ikke er farlig da... Nå skal jeg bare slappe av og håpe at "vondtene" etter strippingen går over snart...
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 da får vi satse på at noe skjer snart da!! hihi! det gjør det nok! lykke til i massevis!!
mom-to-be Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Tusen takk! Hun satte opp ny time i neste uke, å hvis det ikke har hendt noe til da, vil hun nok tai ordentlig oppi der tenker jeg! Greit at det er vondt men jeg syns likevel at det er verdt det! Håper det skjer helt av seg selv før neste time:-)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 jeg "låner bort" litt fødestøv!! :-) ********************fødestøv**************
LillianS Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jordmoren skulle åpne deg litt ?? Husker de gjorde det med meg sist jeg skulle føde, hadde 1 cm åpning. Så hun skulle bare hjelpe meg litt og åpne litt til. Fytte rakkeren , det var vondt det. Åpnet det til 2 cm , men da fikk hun ikke lov mer. Synes det var verre enn å føde jeg
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Lykke til da. Håper det blir fødsel snart og ikke bare lure-rier. :-)
2barnsMamma28 Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 titter innom fra 2 trim, hva betyr strippet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå