Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hvor mye gråter deres babyer på 3 uker? Gutten vår gråter så og si hele tiden når han er våken. Utrolig frustrerende! Er det ikke normalt at de også har rolige perioder hvor de bare er våkne og fornøyde selv om de er så små som 3 uker?
Kjærlighet <3 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Høres akkurat ut som min eldste. Hun bare gråt og gråt.. Får gutten din mm eller mme? Hvis du ammer vet du om du har nok melk? Dra på helsestasjonen og sjekk. Vei ungen før og etter amming så får du en viss peil på hvor mye babyen får i seg. Kanskje han har vondt i magen? Kolikk? Jenta mi fikk for lite mat, derfor skrek hun. helsestasjonen sa jeg hadde nok mat og oppfordret meg til å fortsette å amme. Dem sa hun sikkert hadde kolikk. Men da hun bare hadde gått opp 1 kg på 2 mnd begynte jeg med mme og fikk en "ny" baby. Lureste jeg har gjort :-) Vet det er kjempe slitsomt med baby som bare gråter, men du kan trøste deg med at det blir bedre:-) Masse lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Ja, jeg har vært på Helsestasjonen og veid. Han hadde lagt godt på seg så de mente jeg hadde nok melk. Mulig at det er noe jeg spiser hun reagerer på...men syns det er så vanskelig å finne ut av det jeg. Spiser jo helt vanlig mat. Ikke sterk mat, løk, kål etc. Han virker rett og slett bare generelt misfornøyd...
Kjærlighet <3 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Har du prøvd å kutte ut alt av melkeprodukter, ost, yoghurt osv..? Hvordan ligger barnet og sover? Virker det som han sover godt? (Det er jo også en mulighet at melka di ikke har nok næring...vet ikke hvordan en finner ut det. Og tror nok det er veldig sjeldent. )
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Ja, har prøvd å kutte ut melkeprodukter. D hjalp ikke. Han er rolig når han først sover.
Kjærlighet <3 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Da har jeg ikke flere forslag til deg desverre..... Kan hende han bare er sånn, noen gråter mer enn andre. Det kommer ihvertfall helt sikkert til å rette på seg:-) En dag kan du nesten ikke huske hvordan det var før du blir mint på det:-) Lykke til hvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hehe, nei blir ikke klok på d jeg heller, så det er vel kanskje som du sier at han bare er sånn. Håper inderlig at det snart går over. Ikke kjekt å høre på at han har vondt. Takk for svarene!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Virker deg som om han plages med luft? Prøv Minifom! Kanskje han trenger nærhet og kos? Prøv bæreredskap (sjal, slynge) Har han stort suttebehov? Får dere til å bruke smokk?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 ta han med til kiropraktor!! har hørt utrolig masse bra om det!! lillegutt her gråter nesten aldri, men har jobbet litt for å få ut luft og bæsj innimellom. så vi tok han med til kiropraktor, og han har blitt kjempefin!! anbefales virkelig! er ikke alltid de kan hjelpe da, men er jo verdt et forsøk. man vil jo gjerne gjøre det man kan for disse små! jeg bare ringte og fikk time dagen etter. var ikke noe skummelt, han maserte nakken og ryggen til lillegutt, og han sovnet under behandlingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå