Gå til innhold

Har dere store eller små mager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror den er ganske liten, jeg er høy så jordmor sa at babyen får større plass i breie seg ut på i lengden. Men jeg ser definitivt gravid ut. Magen er helt rund, men så er den litt butt på midten. Merkelig...kanskje fordi jeg har morkaken foran eller noe.

Her om dagen var det en frekkas på jobben som sa "Jøss har du ikke termin før mars? Magen din er jo så diger".

Det skulle han ikke ha gjort ;-)

Jeg får stadig bemerkninger på at jeg er "liten". Men jeg er synes magen min er stor og flott!! Jeg er 175 cm høy og bærer derfor barnet tettere til kroppen.

Jeg er bare glad til at jeg ikke er så diger. Det er jo slitsomt.

Bare koser meg med kulen min jeg :)

Heisann dere!

Jeg har hele veien fått bemerkninger for stor mage og sånn er det ennå. Lille gutten vår har masse vann og svømme rundt i. Det ble heldigvis avklart at det ikke var to, har ligget Langt over standad sf mål hele veien. Folk som spør kommenterer stort sett alltid; herregud hvor stor blir du på slutten a... Ja ja man venner seg til det å! Skulle vel kanskje bare mangle i å med at jeg også har lagt på meg 18,5kg....... Hihi

Annonse

Har nok ganske stor mage (23+6). Er lav (1,60) og blir nok litt fortere stor mage da. Men liker nå magen min jeg, så det er greit. Men ikke akkurat gøy å høre noen si "åhhh, så diiiger du er" 4 ganger i løpet av en kveld....

Rart hvordan alle skal kommentere magen - gjelder uansett om man er liten eller stor. Vi er alle forskjellige! Og uansett ender vi alle opp med en stoor mage til slutt - det er ihvertfall sikkert;-)

Jeg er 25+3 og har en god kul. Før syntes jeg (og folk rundt meg) at magen var diiiger, men det har heldigvis stabilisert seg. men ser så merkelig ut med en stor kul og på en ellers tynn kropp, har lagt på meg rundt 6-7 kg, men det kommer vel mer ;)) Veldig kort i overkroppen, så alt presses vel ut. Har ingen lang rygg han kan gjemme seg ved. Kroppsfasong, høyde, livmor osv. spiller vel inn. heldigvis ingen som er mer riktige enn andre :) Herlig å være sitt eget ideal!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...