Gå til innhold

medfølelse av mammas arbeids kolegaer:)

Anbefalte innlegg

var med mamma ned på jobben hennes i stad, da kom to av hennes arbeids koleger bort og klappet meg på skulderen og sa, huff huff nå ser du sliten og lei ut... oxo spurte de når jeg hadde termin og jeg svarte da 17 desember, da sa hu ene at ALDRIG i verden om du går i 4 uker til du har fått det draget i ansiktet og magen din henger jo laaangt nede så de tippet 2 uker.. hehe så fikk jeg en god klem og ble ønsket lykke til..de er så søte de damene.. hehe

så håper de har rett mamma sitter klar til alle døgnets tider her og bare venter på tlf fra meg for mu mener det samme hehe... så da gjenstår det bare og se hvem som har rett hehe...

godt de syntes synd på meg da..hihi trengte det nå..hehe..

men n sitter jeg stor fornøyd og spiser nybakte boller og drikker kakao, spiser jule marsipan og smulteringer(mamma har kjøpt inn til meg) oxo går det faktisk jule musikk på radioen hehe så nå fikk jeg skikkelig jule følelse her... og da virker det ikke som om det er såå lenge igjenn:)

Fortsetter under...

koser meg so fy jeg nå.. hihi.. mamma har da klart og sovne på sofan hu da.. hehe hu er litt forkjølet så bestemte meg for og ikke plage hu så satte meg her og leste litt istede:)er jo ikke rart en legger på seg 4 kg på 2 uker med tanke på alt jeg trøkker i meg på en dag hehe.. men men mamam sa det er lov og kose seg ekstra nå hehe

Må innrømme at æ syns det kan være litt irriteranes å få høre sånne ting! Har gjennom hele svangerskapet fått høre at æ kommer til å føde leeeeeeeeeenge før tia!

Å hær sitt æ da,12 daga til termin å lure på kor skatten min blir av!:)

hehe:) er det jeg regner med oxo.. og gå ut termin.. så de får si hva de vil men tror ikke han lille her kommer før han skal jeg...er jo igrunn greit og ha han i magen litt til for det er ikke så stressende.. hehe men hadde jo hvert greit...

Hihi..har fått høre at æ har sånn fødeansikt å at magen e så langt nede..

Men æ trur heller at det e bollekinnan som e kommet fram for at æ har lagt på mæ!!Ikke fødeansikt! ;)

Å når det gjeld magen,så har æ kort overkropp fra før så den må nesten henge litt for at babyen skal på plass! ;)

Annonse

hehe hadde bolle kinn fra før jeg da hihi.. så er mere dratt i ansiktet.. ser trøtt og sliten ut...magen min har hvert høyt oppe ,men nå henger den nedover.. alle mamma bukser med sånne høye strikk glir ned.. og gensere glir opp hehe...så må snart kjøpe bukse seler her hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...