Gå til innhold

Burde jeg ha min datter i barnehage nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm...rart at vi har råd til det da enda jeg ikke tjener en dritt bortsett fra kontantstøtte nå snart og barnetrygd. sambo studerer og får stipend i tillegg til at han jobber noen vakter på en omsorgsbolig. jeg leser nå til eksamen som privatist slik at jeg får generell studiekompetanse og kan begynne å studere til høsten. MEN vi bor billig og sparer der vi kan spare nå før vi begge får en skikkelig jobb. betaler 3500 i husleie og strøm på rundt 2000-3000 i kvartalet. spiser skikkelig mat og har alt vi trenger, så jeg forstår ikke hvordan de mødrene som får lønnet permisjon i et år ikke greier å legge til side noen penger slik at barna får være hjemme et år til... ikke for å hakke eller noe, men det er kanskje lett å se det som en umulighet siden man har blitt vant til en viss levestandard etterhvert? vet ikke jeg... jeg vil gjøre alt i verden for å slippe å ha barna mine i bhg. før de er 2 år, så JEG forstår ikke at dere andre greier å plassere dem der såppas tidlig, men de andre i samme situasjon forstår det sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...