Tredjemann på vei :D Skrevet 22. november 2006 #26 Skrevet 22. november 2006 hmm...rart at vi har råd til det da enda jeg ikke tjener en dritt bortsett fra kontantstøtte nå snart og barnetrygd. sambo studerer og får stipend i tillegg til at han jobber noen vakter på en omsorgsbolig. jeg leser nå til eksamen som privatist slik at jeg får generell studiekompetanse og kan begynne å studere til høsten. MEN vi bor billig og sparer der vi kan spare nå før vi begge får en skikkelig jobb. betaler 3500 i husleie og strøm på rundt 2000-3000 i kvartalet. spiser skikkelig mat og har alt vi trenger, så jeg forstår ikke hvordan de mødrene som får lønnet permisjon i et år ikke greier å legge til side noen penger slik at barna får være hjemme et år til... ikke for å hakke eller noe, men det er kanskje lett å se det som en umulighet siden man har blitt vant til en viss levestandard etterhvert? vet ikke jeg... jeg vil gjøre alt i verden for å slippe å ha barna mine i bhg. før de er 2 år, så JEG forstår ikke at dere andre greier å plassere dem der såppas tidlig, men de andre i samme situasjon forstår det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå