selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Datteren min på 2 1/2 år ville kjenne sparking igår kveld da vi gjorde kveldsstellet. Hun ville hilse på lillesøster, og strøk meg på magen mens jeg satt på krakken på badet. Plutselig ser hun nøye på magen min, drar fingren sin langs et av strekkmerkene over navlen, og sier med svært veslevoksen stemme "du mamma, det BLIR no litt babystripa her ser æg".... hihihi....
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Bedre enn "dinosaurhuden" sønnen til venninnen min påsto at hun hadde på magen. Han var jo veldig misunnelig på at hun hadde så stilig hud, da, men...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Dem har mange go ord disse barna. Har en på 3 som mått få handle til babyen når vi var til stjørdal i forige uke. Babyen måtte jo få en egen bamse og smokka. Men du mamma go gollgollen fe itj babyen altså, men den kan få låne nån tå dem andre. Go gollgoll er favoritt koseklutten. har fler men den er best. Var litt spendt på det med smokken ettersom han slutta i sommer, men det gikk jo kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå