RompeRock Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Er 28+1 idag, og har altså min første dag i 3. trimester ) Tenkte altså bare å hilse på, midt mellom all mandarinspisinga ;o) Jeg er 29 år, samboer er 31, og vi venter vårt første barn 13. februar. Heihei ;o)
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Mandariner... Mmm... Velkommen skal du være!
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Velkommen inn til oss. Jeg er snart på vei ut da (3 dager til termin, men det betyr visst ikke noe for ungen i magen)!!
RompeRock Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Takk takk ) Så hyggelig. Tror jeg husker dere begge to, fra 2. trimester Huff ja, mandariner ja... Spiser og spiser og får aldri nok ;o))
Tokka Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg er også 28+1, og er 29 år:) Men samboeren min er 10 år yngre enn din!
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 hihi, lammekjøtt på Tokka altså Velkommen til 3.tri skal du være!
RompeRock Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2006 Hihihi ) Hei Tokka; du med den unge mannen ;o)) Da har vi termin samme dag da. Du skal vel ikke tilfeeeeeldigvis føde på et eller annet sykehus i Møre og Romsdal?? Må bare høre ;o))
IngyThing & lykkeliten Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 så koslig. velkommen hit=)
Tokka Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Hehe, ja har vært litt på barnerov, ja. Han er moden for alderen, og jeg barnslig så da møtes vi på halvveien! Følger Hollywood-trenden. Cameron Diaz, Madonna, Demi Moore... Og ligger visst til slekta, gått i min mors og søsters fotspor! Ja, termin samme dag! Ikke så mange som har den dagen virker det som! Nei,dessverre, skal føde lenger sørover!
Tokka Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Bolle i ovnen, du må gå inn på terminklubber februar 07 og skrive deg på linken for alle som har termin 13.02.07.
RompeRock Skrevet 20. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2006 Nå har jeg gjort det ) Takk for tipset! Auu, nå tenker jeg så hardt på hva jeg muligens kan tenke meg til middag, at jeg får kynnere...;o))
Tokka Skrevet 20. november 2006 #14 Skrevet 20. november 2006 Bra! Uff da, det må du da ikke! Tror jeg bare har hatt kynnere en gang jeg, hvis det var det det var da.
Tokka Skrevet 20. november 2006 #15 Skrevet 20. november 2006 Nå har jeg skrevet litt mer om meg selv inne på terminklubben. Artig at du er trønder! Mamma er fra trønderlag. Har bodd i Trondheim jeg og! Skal forresten ha en UL til jeg og.
RompeRock Skrevet 20. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2006 Ahh, skrev du under som anonym da? Så du er en liten skaptrønder duuuu ;o))? Har forresten studert i mange år jeg også. 8 år... og kunne godt tenkt meg litt mer ) Har et håp om phd-stipendiat etter å ha vært hjemme med bebbisen en stund )
Tokka Skrevet 20. november 2006 #17 Skrevet 20. november 2006 Hehe, evig student du og ja, Kunne tenkt meg å studere mer jeg og, men må vel stoppe en gang! Hender jeg kommer borti anonymknappen! Ikke helt bra det kanskje?! Ja, har kalt meg skaptrønder hele livet, men er jo egentlig halvt. Jeg som startet etternavn-debatten, hehe. Har etternavn som stammer fra sør-trøndelag!
RompeRock Skrevet 20. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 20. november 2006 Må sjekke den debatten ) Nå kommer samboer snart hjem med suppe, mandariner og stratos. Suppa kunne jeg klart meg uten, men ikke mandariner eller stratos ;o)
Tokka Skrevet 20. november 2006 #19 Skrevet 20. november 2006 Ja, vi ble sittende å diskutere nå, samboeren kom hjem fra skolen. Blir ikke helt enige om etternavngreiene. Kjæresten er så flink til å jobbe med skolearbeid i forhold til meg for tia. Han har vært på skolen hele dagen, og så setter han seg ned å jobber med en gang han kommer hjem også. Får dårlig samvittighet jeg. Jeg klarer ikke helt konsentrere meg.Er så mye annet å tenke på, og formen kunne vært bedre. For noen uker siden var det jeg som var flink, men nå når eksamen nærmer seg klarer jeg ikke få gjort noen verdens ting. Har eksamen neste fredag. Skrekk og gru. Når jeg først går inn her, blir jeg jo bare sittende, mye mer spennende enn å jobbe. Skal til jordmor i morra, får håpe jeg får en liten dytt i r...da. Mandariner ja, spiser en del av det jeg også, men går mer i melkesjokolade enn stratos her da! Håper dere på å finne den uten luft i? Klarer ikke helt bestemme oss for noe middag i dag, ser litt dårlig ut, men pleier å være veldig flinke til det. Kokte poteter og grønnsaker flere ganger i uka! Spiste lasagne i går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå